Roadstone N 6000 - Gebruikersmeningen

Sorteer:
Raf
5,0
Ze zijn perfect voor mijn (rust) rijstijl. Ze zijn een goede kwaliteit voor een goede prijs. Geen zin om te betalen voor enige merk.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:rustig
Auto:Ford Mondeo 4/5-door III 1.8 SCi
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek5
De grip op nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden-
Bevedering, duurzaamheid-
ivan 57
3,9
Ik had de kans om deze band te testen en ik moet heel erg tevreden over de kwaliteit en de prijs te zeggen

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:Chevrolet Cruze Berlina I 2.0 VCDi (110kW) (5/115)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid5
Highlander
1,2
De eerste band prestaties vallen toen hij negen was (punctie 70km / h op de normale weg) de tweede is voortdurend leegloopt en het ergste is dat ik bang ben om te rijden meer dan 110 km / h, omdat ik het gevoel slechte hechting. Ik betreur het ten zeerste.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Renault Laguna Hayon III 2.0 dCi (127kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek1
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping1
Andere
Banden uiterlijk1
Frequente storingenJa
Economisch rijden
Economisch rijden2
Bevedering, duurzaamheid1
Totale waarderingvan de band
3,4
3,2
3,3
-
3,0