Per seizoen
Populaire merken
Kormoran IMPULSER is momenteel niet beschikbaar
Kormoran IMPULSER
Het is ten strengste verboden de inhoud van deze pagina te kopiëren.
We verzamelen informatie over Banden van 8356 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al511 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 8367000 km
Dominante rijstijl
matig
Resultaten : 511 van de 511 meningen
Geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Ik kocht ooit alleen Michelin banden. Nu geef ik de voorkeur om te kopen Impulsery niet opvallen kwaliteit, en hebben een zeer aantrekkelijke prijs. Graag vermelden dat ik veel banden hebben doorgebracht in je leven (gedreven dan 2 miljoen mijl), en naar mijn mening Aalscholvers combineren van goede kwaliteit met een redelijke prijs. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 4/5
De grip op nat wegdek 5/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
Tomasz
Niet geverifieerde opinie
"Kenmerkend voor Kormoran banden Impulser is een zeer goede hechting op nat wegdek" - in een rechte constante snelheid. Ik kocht omdat het een promotie - Ik woon in een stad met veel "blokjes" en Ham natte tragedie, op nat asfalt - een tragedie. Drainage of tijdens het rijden door het water buiten het loopvlak - niezauważyłem aantal bijzondere dingen, zodat je niet pak de adviezen. comfort en geluid - Ik aanvaard geen speciale aandacht. Ijs en sneeuw als ik weet, dit zijn zomerbanden dus er is niets om over te praten, maar een tragedie. Uiterlijk - hoe te wassen en bespoten enige voorbereiding voor banden of zelfs glitter aan de cockpit - geweldig. Maar het is niet het uiterlijk van een belangrijkste punt is dat de auto stopte op het juiste moment want als het zal opvoeren zal opvoeren en hamocać moeten altijd en overal - en de band kan niet garanderen. Hoewel de Poolse plaats van elk ander ik niet aan te raden "Jongens van de aalscholver denken en doen iets fatsoenlijk cobym (us) was blij en koos Poolse product." Ik groet en wensen u veel plezier na een succesvolle New Year's Eve vieringen, en de wind hebben op examens studenten jakieć aids Coby blies. PS - Maar ik schreef uit ..... Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
De grip op droog wegdek 1/5
De grip op nat wegdek 1/5
ZYNTEK
Zryczałem tot tranen van het lachen het lezen van de reviews van andere gebruikers. Het is moeilijk om deze banden bevelen omdat ze echt zijn niet erg comfortabel, luid en graag jacht de natte. Ze zijn noch goed noch slecht. De tweede keer, ze niet te kopen - dat is zeker. Maar maak je geen observaties van bułowatości en problemen met evenwicht te bevestigen. Ik zet deze banden aan de Civic vrouw en ze rijdt de stoepranden als slager - men regelde zelfs voor het rijden over 250 m flaku ... Zeker overwegen dat Honda doet uitstekende vering en het helpt veel rijden op Impulserze. Naast banden enigszins ja verslaan maar alleen boven de 110 km / h en niet bij 70 - hoe sommige geven :-) Mijn vrouw reed op hen in de winter (sneeuw was niet genoeg en ik wilde niet naar de winter trekken). Ook gaf de (meestal stad). Dit jaar heb ik in de zomer op deze banden route Gdańsk - Poprad - Gdańsk en gaan zelfs mooi, ik kan niet klagen. Kortom, de band is gemiddeld en zo niet de prijs - de huidige concurrentie - het zou niet de moeite waard eens te kijken zijn. Echter, veel gebruikers hebben een beperkt budget en moet opereren in dergelijke omstandigheden. Nou ik denk dat dat is hoe ik was vervelend mijn vrouw ;-)) Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 3/5
De grip op nat wegdek 3/5
Domestos
Goede grip in het droge maar stevig verwijdert de kuilen. Op een natte en regen tragedie! Verdomd gevaarlijke slip en zeer chałasują zelfs op licht vochtig. Leunt zwaar op de oneffen asfalt chamowaniu (patches en verbreding wegen) op de Poolse wegen is baardzo heel gewoon. Vervoer in en uit de sleur is omslachtig en de natte wegen zeer gevaarlijk. Meer dan 100 km / h werden gecreëerd dat kan verslaan het stuurwiel balanceren zawlczyć (bij voorkeur om de twee maanden). Toen ze betrapt mij nog zomer winter slippers na de eerste reis naar de stad zo snel mogelijk (ik bedoel langzaam en voorzichtig rijden) Ik ging naar de site om banden te vervangen - compleet gebrek aan controle op zelfs iets przypruszonej sneeuw weg. Hoewel ze nog in goede staat vermelden de voorkant (aandrijving) banden op een buitenlands model van de bovenste plank. In totaal, voor alle bezoeken sewisach met de wielen (er waren conajmiej 3) evenwicht betaalde de hen, zodat de totale kosten zeker zou hebben gekocht een stuk beter zgraniczne banden. Niet aan te raden, het is echt de moeite waard beetje extra en kopen iets anders te betalen! Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
Kacper
Over het algemeen goede band zo niet de strijd met de auto in de sleur! Ik weet niet wat het is met deze banden, maar de auto is niet zozeer alleen het veranderen van de rijrichting op de kleine kuilen. Gaat als een ballon en geen banden. Op de weg met aanzienlijke sleur en snelheid boven de 120 km / h auto is gewoon uit de hand en je moet vertragen! Vervelend en soms erg gevaarlijk. Ik weet niet waarom, maar ik kan niet in evenwicht. Zoals auto gaat ongeveer 140 km / h klapt zelfs het wiel. Kort helpt hen evenwicht maar dan weer hetzelfde. Leuk is dat deze banden zijn een zeer goed werk van de straight-ahead als het nat is. Het is de enige echt belangrijk voordeel van deze banden, omdat het remmen al problemen in aanvulling polonaise (Polonaise advies voor bestuurders nooit blokkeren de wielen kunnen veroorzaken, omdat je meer kwaad dan goed doen :). Het is waarschijnlijk omdat er zoveel zijn winterbanden voor de winter en als het gaat om de cursus geef ik ze ongeveer 30.000 km omdat het mijn rijstijl, en zelfs als het ... Ik kan niet tegen het niet langer "het uitvoeren van" de sleur! Lees verder Minder tonen
darion
De eerste set was genoeg voor mij voor twee zomerseizoenen - botsten volledig (en brak een - ook al was ik niet eens van bewust). Ik weet niet wat ik bezat, en ik kocht twee set (4 banden) - het was met 1.5 zomer. Volgens mij is het een band voor slechts een seizoen (bij normaal rijden). Grootste nadeel is helaas duurzaamheid - te breken of te wijzigen de interne mesh band (misschien de schuld van de weg - maar de 8 kocht drie banden burst -. Lichtelijk overdreven (ik probeerde om elk klein gat in de grond te vermijden) Tire is luid Het enige positieve is! zeer goede rijeigenschappen voor de eerste paar maanden van het gebruik (als we ze konden houden ...) - helaas kan ik niet betalen, zodat frequente vervanging van banden en mijn band is uitgegroeid tot een andere "Fulda" zeker stiller, verdere ervaringen en meningen zal nog tijd hebben. .... Ik hoop dat er meer positief. Lees verder Minder tonen
Tomek
Ze waren goedkoop. De eerste 5000 zonder ervaring. Het lijkt erop dat rechts, daarna begon de nachtmerrie. Remeigenschappen bij droge goed, hoewel een beetje aan de warme asfalt scheuren. De hot stone - aantal goed gedragen in de natte. De sneeuw en ijs niet schrijven, want het is zomer. Comfort nul. Enorme rolweerstand, geluid als de tractor, de auto stiller binnenkant is totaal ongeschikt. Het gehuil van de omgeving. 70 km / u op een nat geluid als een achtbaan. Schuring lage, harde rubber. Stoer op ongelijkheid, en 60.000 merkte niet wybuleń of iets dergelijks. Helaas, ondraaglijke geluidsoverlast veroorzaakt meer van hen zeker niet kopen. Recente 20000 verliest gemakkelijk grip in bochten, zelfs in droge, hoewel de treden lang pensioen. In het algemeen denk ik niet de afwezigheid van elk comfort bevelen. Lees verder Minder tonen
Witek
misschien wel het enige punt van kritiek kan prijs verlichten .. maar zo veel angst in de natte en zenuwen als zaczyanją beurt piepen bij 90km / h (zonder reden) .. problemen met evenwicht en sloeg meer dan 110 km / h zijn ernstige nadelen .. in de zomer als het regende georiënteerd te rijden alsof het-20C in het midden van december .. Nu heb ik ze net genoeg en de voorste gooide Firestone 590 en zodra ik het geld hebben om onmiddellijk te kopen elk, zoals de rug .. "Alles bij elkaar":] de prijs is een beetje kiepsie kunt voor kleine auto's zoals tico maar zwaarder (900kg wiel en meer) die letterlijk gevaarlijk! PS 3 seizoen een toevalstreffer, dus ik heb ze, en ondanks de verlaagde ophanging is niet uitgeklapt bubbels .. maar op een natte kont op zijn beurt beren .. oh my beren ... Lees verder Minder tonen
De band heeft niets bijzonders. Helaas, er zijn grote problemen met het balanceren van de banden, waardoor voelbaar tijdens het rijden bij snelheden boven de 100-110km / h Ik zal hier niet zou moeten balanceren banden inzetten - een paar keer in verschillende fabrieken en staat bekend bracht hetzelfde miserabele resultaten. Ik weet dat deze problemen bleek niet alleen in mijn geval. Bovendien, deze banden zijn redelijk goed werk op droge wegen. Echter, bij het remmen op nat wegdek kan gemakkelijk in een slip. Laat veel te wensen over en de mate van ruis die door hen bij het rijden op een nat wegdek. Deze banden zijn helemaal niet geschikt voor winterse omstandigheden. rijden op hen in de winter is een constant balanceren op de rand (een band). Lees verder Minder tonen
TOMASZ J.
Banden zijn niet de slechtste, maar beter had kunnen zijn, maar met de prijs. Op droog asfalt vrij goed remmen, bochten hoewel soms bij hogere snelheden en scherpere bochten voelt slippen. De natte horror of horrors, moet je voorzichtig zijn met welke kracht het rempedaal, want je kunt een ritje (niet waar we willen) nemen, maar uiteindelijk heb ik geleerd om ze te rijden en ik ben nog steeds in leven. Wat betreft het geluid is moeilijk te zeggen, want in 23 jaar van de auto je kunt alles horen, en als voor het rijden in de winter ... het is zomer en ik heb niet de opmerkingen en beoordelingen over het rijden op sneeuw en ijs te begrijpen. Eindelijk - je kunt vergeten over agressief rijden! Lees verder Minder tonen
tarrat
Fatale gedrag na de eerste paar maanden (in eerste instantie, het nieuwe - lijken te zijn ok). Runner, een feit - niet te slijten. Maar de bank zal bubbels pop op de zijkant. Banden mogen niet worden verwijderd van de velgen - evenwicht in een tijd kloppend na een korte periode van evenwicht. De eerste grote verrassing - remmen op de weg bij stoplichten na een lichte regen (zomer, 25 ° C, głaciutki Italiaanse asfalt) - net zoals de auto ging schaatsen. Totdat deze bellen en kloppen - het bloedbad. Weerstand in het maken van de harten - veel. Aankoop van keuze, ik was niet bevooroordeeld - maar deze wonderen passeer ik (helaas) met een grote boog inheemse uitvindingen budget. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 2/5
spy
Het is jammer dat er niet alle modellen banden Aalscholver! Ik had Kormoran in 2000, gekocht in 2001. Ik leg in het midden van april en de ... slipte op de rotonde op droog asfalt met een beetje pozimowego zand. Hij trok zijn sneeuw vallen na 5000 (normaal werk ik veel meer, maar ik had de zomervakantie en woningverbetering) en verkocht meer dan 50 zł kunst denken dat ik deed goede zaken. Nooit volledig ekupujcie Poolse banden zuigen. Het enige voordeel is dat de zwakke clash, behalve dat hetzelfde gebrek. Het schaatsen en niet moe. Begraven al voorjaar begon ik zes jaar oud Michelin en waren beter dan de nieuwe Aalscholvers! Is herboren! Niet kopen omdat het Pools! Lees verder Minder tonen
Andik
Aan de positieve kant zeer gunstige prijs-kwaliteit reed de letniaczkach Felicia 1.6 90.000 km en houden recht profiel, geen bulten, na zes jaar dienst Ik ben gekomen om de voorband slijtage-indicatoren, maar ik denk dat sommige banden en schuren ze is helemaal niet groter dan andere buitenlandse en toen reed ik een lichtere Corsa wordt uitgewisseld hen wegens de leeftijd van 8 jaar en nooit dragen, maar als iemand pompt banden tot visuele doorbuiging van de band zal ok zijn en niet met behulp van een manometer, als de druk om de auto en het type banden die zullen worden maken bolling en alle indrukken van de nieskuteczości remming van de schriftelijke Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 4/5
romek
Hij reed hen drie seizoenen (ze waren alleen op de vooras) aanvankelijk was OK, maar het derde seizoen was het al een tragedie - zijn zeer "glad" worden en volledig opgehouden "aan de kant" te houden. De bochten en tijdens het opstijgen wielen twisted indruk was om "de handen uit de band op de velg" Deze band is te Miekie kanten en dat na verloop van tijd deze kwaal verdiept. Vervreemd in dit seizoen weer rijden leciwych Good Year GT 70 en ondanks het feit dat als gevolg van leeftijd en slijtage langer passen bijna in de prullenbak zijn duidelijk beter dan aalscholvers (die ook bijna is teruggekeerd naar TWI). Lees verder Minder tonen
wysior
Ik reed op 80.000 impulserach vooral op de route. Op droog asfalt bijzonder warm snel breekt tractie. Veel lawaai. In de regen riool water heel goed bij rechtuit rijden. Zelfs in de sporen. Kortom, veel beter in de natte. Zeer hard rubber. Band typisch jaar. In de winter, is niet geschikt voor het rijden, maar ik heb winterbanden Debica S30 (typisch sneeuw, raad ik). Stoer op de Poolse wegen. Eind augustus begon grote tumoren. Wisselen als gevolg van zware slijtage, maar betreed niet. Comfort nul. Noise (ruis) zeer sterk. De eeuwige trilling in de suspensie. Het lijkt mij dat deze afstand is een goed resultaat. Rust voor niets. Lees verder Minder tonen
Rem
In eerste instantie was ik blij toen het rijden dwars door de plas in augustus bijna niet gevoeld. Maar proberen te remmen op nat asfalt, snellere manoeuvres is al een tragedie. Extreem przejexdziłem op hen de hele winter, maar het was niet een ritje was het een nachtmerrie. Ik niet aan te raden om onze algemene voorwaarden. na een paar maanden de zijkanten van de geknapt. Ondanks de high profile voelen wszuystkie ongelijkheid. Ik weet niet hoe hij zulke hoge cijfers in de test en de kosten van banden op natte banden nawierzchni.O wonder Aalscholvers zijn geweldig, ik heb ze al drie seizoen en koel gehouden. Lees verder Minder tonen
Robert
Hallo, przejeździłem hen 13 000 km. Rijden zczipowaną Octavia 1.8T 200 pk en 300 Nm. Banden hebben een zeer slechte grip, zelfs op droog asfalt, niet eens mieliły stuur me naar het einde van de tweede versnelling, hoewel ik niet proberen om dit te doen. De auto hoeken heel vaak stroomde in mijn slip en eenvoudig zijwaarts vloog in de richting van de schouder. Snelheidsindex H of I tot en met 210, het enige pluspunt is dat wanneer ik vloog ze nog steeds 230 km / h is dat hij nooit brak. Last but not least ik durfde niet om de snelheid van hen overtreffen, hoewel Skodzina naar de 250 km / h wordt verspreid. Lees verder Minder tonen
MD
Ik kocht Skoda in de woonkamer op de banden Stomil Olsztyn D-164. Na 4 seizoenen voorsprong op de gemiddelde rit is ongeveer 3 mm profieldiepte en band aan de kant van de corrupte! Ik ging naar kauwgom dienst te vervangen. Verkoper heeft me overgehaald nieuwe banden op de markt - Aalscholvers (Stomil Olsztyn). Leuk om beter te zijn, want ik kocht het merk Michelin. So what? Deze veranderingen! Gaas aan de zijkanten in plaats van bellen verscheen en loopvlak leven zonder verandering! Een van de banden goed opgepompt lijkt er zelfs op een halve flak (low profile misschien?). Mensen - nooit meer! Wrrrrrrr Lees verder Minder tonen
Janek
de band heeft ongeveer 50 000 km kan meer als gevolg van de conversie naar winterbanden aalscholver s100 die niet meer produceren, in mijn mening loopvlak moet een beetje dieper als de aalscholver in 2000, zoals iemand ooit kreeg een nieuwe, maar ook niet meer verkopen bij een schande in het algemeen Ik was blij om band weten uit de natte nawieszchni boxen, maar dit is hoe je meer gas toe te voegen bij het starten, zodat je kunt wennen aan, eigenlijk band voor in de stad en minder agressief en verstandig bestuurderszijde, want zelfs de beste band geeft ons niet het gevoel van veiligheid en onderweg Lees verder Minder tonen
mac
Banden Niet slecht - zo dacht ik, maar na het rijden rond 10.000 radicaal veranderd zijn zdanie.Zaczaly buzz zeer glosnio, b, c de zijkanten (niet wywarzenia) en de grip op een nat wegdek - een tragedie! Ijs en sneeuw - het is alsof je saniami.Na droog zijn niet slecht, maar ik denk niet banden die zou hebben problemen gehad in de podlozu.Co interessante wogole augustus niet dragen van de cursus 50tys is nog steeds een goede 50% profieldiepte hebben, echter, moet je vervangen, om redenen van geluidsoverlast biciai . (kan lagers blazen). De Poolse banden winterbanden zijn de enige dingen van belang! Lees verder Minder tonen
TAKAWA
Ik kocht ze met de auto. En samen met de auto reed naar hen zijde slip in de sloot bij een snelheid van 50 km / h Kopen van deze banden alleen indien u er geen spanning in het leven. Als u wilt maken elke reis met de auto was een uitdaging voor u en vechten voor hun leven - het is banden voor u! Op een droge stok hopeloos in de natte het is nog erger - ook bandprofiel 135 vallen in aquaplaning bij elke gelegenheid. Elke scherpere bocht en rotonde, het verliezen van grip piepen niet slechter dan nalewanki. Ik verving ze op de Uniroyal Rallye 680 en het verschil is gewoon dramatisch. Lees verder Minder tonen
Fishman
Banden vrij goedkoop. Rijeigenschappen goed, maar ik denk dat het hangt vooral af van de rijstijl. Voor gekken zijn er zeker van te zijn ontoereikend. Echter, deze banden hebben een groot nadeel, en andere beoordelingen, ik tot de conclusie dat het een fabricagefout. Het is een ernstig probleem met hun evenwicht. Zelfs bij het kopen van een sprong op de balancer vanwege de scheve vorm, en na een tijdje kon men het wrikken up een paar keer per maand en er is geen verbetering. Ik weet niet of iemand Stomil controleren de kwaliteit van producten en ontvangt signalen van de markt? Lees verder Minder tonen
Miszka
Dit is mijn tweede set als de eerste geadverteerd wijten aan het gebrek aan evenwicht (en de reden hiervoor was scheef band) Gelukkig is het gedetecteerde 5 van spoor gentleman die zich bezighoudt met balanceren, heeft de rest niet eens een idee wat te zoeken. De klacht was en ik ben blij, maar de volgende set niekupie. In het droge kan ik ze niet fout, maar in de natte heb ik koude rillingen vanwege zachamowaniem problemen zijn (gemakkelijk te grip verliezen). Voor een persoon die erg rustig rijdt maar zeker goed voor degenen die graag rijden dynamiek liever niet zal zijn. Lees verder Minder tonen
polo
Diskwalificerende is om deze banden te behouden tijdens het remmen op nat wegdek. De rest van de gebreken (problemen met evenwicht, 'kloppen' bij snelheden boven 120 km / h, die in reliëf op de zijkanten) het is niet levensbedreigend kwesties :) De band komt uit slecht, maar het is een van de weinige voordelen ... Ik denk dat als Impulserów prijs met de kwaliteit en de beschrijving produceta meer gewenst is, en niet de feitelijke kenmerken van de banden ... In ieder geval, ik heb geen meer banden te kopen wordt niet leiden door de mening van de gebruikers. Lees verder Minder tonen
DAreck
Dit is de negende soort zomerbanden waarop ik reed helemaal en zijn zeker goed voor niets. Op natte wegen moeten in staat voor het voertuig in een slip! Zijdelingse steun als zodanig alleen op droog, nat want je kunt vliegen uit de bocht. Ongelooflijk luid - meer dan 100 km / h kan worden gehoord alleen banden. Ik vraag me af wat vermoeit hen gunstig wypowidając driver te vergelijken? Problemen met balancing gebied en sloeg 100km / h na slechts 20000km een rustige rit. Sterk afraden. Beter kopen sommige titels - meer kans om niet beschadigd banden te kopen. Lees verder Minder tonen
Krzysiek K.
tot dusver de band verraste me positief en negatywnie.cholernie luid, in je hoofd die je kunt krijgen. dus vanaf 80km / h huilende genadeloos! verrassend goede rijeigenschappen op droge wegen, scherpe bochten op 100km / h is mond-en dit ondanks het feit dat de amorkach heb ik bijna 100000km gereden! de natte maakte geen indruk, maar YEZ niet hopeloos, maar zeker beter dan Dębica vivo! Ik heb genoeg gereden om iets over de slijtage zeggen. maar nog steeds wachten om het te zien. Eerlijk gezegd, ik dacht dat ze nog erger dan mensen zeggen zou zijn. Lees verder Minder tonen
maniak
Het belangrijkste nadeel van deze banden, het stuurwiel slingering boven de 100 km / h Het helpt niet doen van de balancing en convergentie. Eerst dacht ik dat het iets met de vering was, maar ik controleerde dat de reden hiervoor is dat deze grote banden. Bovendien, bij snelheden boven 100 km / h, met name als het nat coming out van onder de wielen ongelooflijk lawaai. Eerst dacht ik dat het iets uit de motorkap was, maar het is nog steeds volgend nadeel van deze banden. Banden zijn alleen geschikt voor een rustige rit door de stad. Lees verder Minder tonen
niezadowolony
Ik kocht deze banden met de auto en het enige dat spreekt voor hun bezit. Na wat 40.000 kwamen blaren en stoten. Nu als ik zie rubber 60000 sparciała en gebarsten. In droge omstandigheden in de aanloop ok, maar tegen de tijd dat de regen komt het zwembad. Dan is het beter om te vertragen en je zult het op voorhand vinden want zodra opent airbags. Voor deze harde en schudt przeokropnie. Ik sta niet achter, maar in vergelijking met de winter Barumek, spinnewiel erg moeilijk om te stoppen. De Barumkach veel gemakkelijker. Sterk afraden. Lees verder Minder tonen
Woj
Ik zie geen specifieke voor-of nadelen - ten minste een keer per jaar. De Kormoranach gaat gewoon normaal - in de zomer. Maar gewoon een beetje sneeuw om snel te verliezen tractie. In de winter, moet je langzaam en met een grote mate van verbeelding drijven. In deze situatie, sloegen zij hen tot leeftijd D124! Natuurlijk is dit niet Aalscholvers winterbanden, maar de D124 niet, en presteren veel beter. Al met al, heb een rustige rit Aalscholvers niet bieden iets bijzonders in de winter van een hoofdpijn. Niet de moeite waard. Lees verder Minder tonen
Wydra
Ik was blij met de eerste regen. Op droog asfalt door mij heel OK. Maar op nat asfalt verbaast me zelfs na twee jaar gebruik. Het breekt tractie bij het accelereren, vooral wanneer gedraaid, zoals de achterste schijf draait zeer snel en skids bij het remmen. De vergrendelde wielen hebben de indruk dat hij zou gaan 'als hockey. " Daarom adviseren wij tegen. Onlangs bleek mij op te strak bochten op nat asfalt met geen stilstaand water op 50 km / h Naar mijn mening is dit geen veilige band. Pluspunten: prijs en slijtage Lees verder Minder tonen
Makary
Het belangrijkste voordeel is de prijs. De natte slecht remmen, versnellen nog erger. De zwembaden aquaplaning gebeurt, maar alleen het diepe. Wat mij betreft, veel te luid. Meer dan 110km / h trillingen van schorsing, dus eigenlijk zijn ze alleen in de stad. Knobbeltjes ook al beginnen te verschijnen. De krachtige remmen op droog asfalt kan verwijten. Dat zou betekenen dat als het niet permanent problemen wyważeneim wielen. Ik niet aan te raden. Maar de banden Kormoran Winter - de twee klassen beter :) Lees verder Minder tonen
Jacek
Op droog - werkt erg goed - regelmatig bereden bij snelheden> 150 km / h De natte aan het begin van een slip, die bleek verkeerd te zijn bij het configureren wijn ophangingsgeometrie (teen + karosaz) - als dat is ok, ze kunnen echt opnki martelingen in de natte. Uitstekende weerstand tegen aquaplaning - diepe plassen zelfs boven de 100 km / h onschadelijk. Na gedreven 50.000 licht kloppend een van de banden, maar niet aan de balans. Uiteindelijk is de verandering een van de profiel hebben. Lees verder Minder tonen
ToMeK
Mensen! Belly deed pijn smiechuj me te lezen van de reviews als "testers" van PF 126P verlenen de snelle en agressieve jazdy.Takim set een maand aan elke band.Prawda eindigen het moeilijk om de luide etc evenwicht maar vergeet-deze banden zijn om amateur besturen van een kleine auto voor het geld rustig en goed aan uw rolę.Na end-geëvalueerd door een deel van het gedrag van deze banden in de winter het is om te bewijzen waarom in de winter moet je een T-shirt Kozuch dragen niet! Lees verder Minder tonen
Krzy¶
Tragedie. Na ongeveer 60 duizend. km schoot een van de banden op de rug van goed geluk. De komende twee puilden aan de rand en aan de zijkant. Alles wat ik heb een als souvenir, misschien doe ik het bloembed ... Aangezien deze zijn waarschijnlijk slechter aalscholvers alleen Dębice vivo. Beide types aanbevolen voor mensen met sterke zenuwen en lubących wonen aan de rand (garantie echt extreme ervaring) Nu heb ik een Daytona D100. Het verschil als hemel en aarde, met name in de natte. Lees verder Minder tonen
komar
Ik was blij met de eerste regen. Op droog asfalt door mij heel OK. Maar op nat asfalt verbaast me zelfs na twee jaar gebruik. Het breekt tractie bij het accelereren, vooral wanneer gedraaid, zoals de achterste schijf draait zeer snel en skids bij het remmen. De vergrendelde wielen hebben de indruk dat hij zou gaan 'als hockey. " Daarom adviseren wij tegen. Onlangs bleek mij op te strak bochten op nat asfalt met geen stilstaand water op 50 km / h Ik denk dat het veilig band Lees verder Minder tonen
Op de tweede dag na de aankoop bleek twee stukken dat een stuk heeft een beetje. Fabrikant om klachten :-). Na het vervangen en verdere exploitatie (kalme stijl) de hele tijd verslaan het stuur boven de 95 km / h Het hielp niet balanceren, vervanging van de remschijven. Het enige pluspunt is bestand tegen slijtage. Na 20 duizend. mijlen zijn in vrij goede vorm. Maar helaas voortdurende trilling in het stuur Ik ontwikkelde artritis elleboog, en ik had genoeg. Ga naar de Dunlop SP 30 Lees verder Minder tonen
ZIBI
Banden zijn inderdaad goedkoop, maar de natte relatief snel grip verliezen. Op droog asfalt zich goed gedragen. Soms, zoals popiskiwać (vooral tijdens het remmen). De zijkant van de band is te zacht. Ik heb het gevoel dat de band te veel te zetten op de hoeken. Ondanks de voorzijde bandenspanning correct is van tijd tot tijd nog wat rare belletjes als ze uitgezakt. Ik denk niet dat zou gaan voor de inkoop. Volgende keer zal ik kiezen voor een paar gouden duurder Dayton'a. Lees verder Minder tonen
kris
In tegenstelling tot reclame in de natte totale mislukking. Plassen sturen duidelijk - niet houden richting. En het ergste is dat de profieldiepte is ongeveer 4 mm en de banden te gooien (die wordt geleverd met een levenslange garantie? Ie verbruik naar het niveau van TWI), aan beide zijden van de uitsparing porobiły (tenzij er iets in het midden laten gaan) aan een band op twee plaatsen. Beating slecht als de rij-, stuur trillingen krijgt. Jammer dat het geld voor iets. Lees verder Minder tonen
Grzegorz
De tragedie in de natte. Na 9000 km alle banden zijn beschadigd als gevolg van gebreken in het ontwerp kant (bolle) waardoor het stuur flutter boven de 110 km / h (vier gebalanceerde voordat ze kwamen veroorzaken). Ongelooflijk luid. Algemeen schandalig kwaliteit, zelfs voor een relatief lage prijs. Jaden bereden seizoen en ondanks het gebrek aan brandstof in het voorjaar voor te zorgen dat ze niet inzet. Na deze ervaring, zeker een weddenschap heb nooit banden Kormoran. Lees verder Minder tonen
Maciej Olszewski
Mensen, wat wil je van deze banden? Als die er zijn bable, het is eigenlijk beschamend - voor mij OK. Zijn luid - maar het is ver van hun enige nadeel. In natte zeer lange tijd niet opstart ABS - als ik wil de schoenen nat te geven, dan krijg op fure vader - 4x4 Bridgestoneami Poolposition R18 255 en gaan! Op een droge - je depnac van 3000rpm tot iets gebeurt, bochten en remmen krijgen - vrij voorspelbaar ... eigenlijk als een 600 PLN capletten - Ik ben blij ... Lees verder Minder tonen
Mike
przetragiczna band. in droge omstandigheden is niet zwijgt over de bochten kunt u verrassen. remmen op droog moeten beginnen vanaf 5 meter voor :) maar de natte zeker niet gaan. adviseren tegen de aankoop van deze band mensen die vaak rijden, moet navigeren door regen of opslaan in elke beetje sneller en vereisen de banden van goede resultaten in de remmen en bochten grip. maar voor degenen die graag de hel weide raden beste prijs! hehe, en alleen dat. Lees verder Minder tonen
gooffy
Ik ga stilletjes, maar deze banden zodra het nat is zo glad is dat het is eng om ze te rijden! Op deze banden moeten worden gegraveerd met de natte baan condities, een snelheidslimiet van 50 km / h maximum! (Inclusief voorsteden). Drainage na het aangaan van een plas op de derde rechter Voor droge road banden mijn beoordeling positief is. Door de slechte hechting aan dit jaar al nat product gekocht van een andere fabrikant. Aalscholvers niet aanraden! Lees verder Minder tonen
kierowca od 22 lat
Sinds het begin van het slaan, bijna bij elke snelheid, werd de eerste set vervangen onder garantie. De ander een beetje beter, maar nog steeds voelen de beat. Verdomme kerel zoals nieuwe banden, evenwicht en vond lood in 25 g, wat het kon zijn. Natuurlijk, ik drukte de cementen die bochten velg. Hoe pissed off dat ik hem vertelde om mijn oude zmówki op deze krommen velgen en het bleek dat alles is ok Bury noodzakelijk die banden. Lees verder Minder tonen
piotr
Momenteel hebben een volledige set voor de zomer en winter. Gedrag in de zomer te drogen erg voorspelbaar> bevelen, in de natte moet je een min te hebben. vaardigheden :) Echter, de keuze van deze banden voor de winter> slechts enkel voor de stad rijden op lage snelheden zelfs bij het wegrijden kan nog steeds een probleem zijn. Samenvattend factor verhouding positief, maar alleen in hun keuze van een mooie zonnige zomer. Lees verder Minder tonen
Pulpet
Tragedie. Ze vechten zodat bij 120 km / h was het onmogelijk om het stuur te houden in zijn handen, evenwichtsinstellingsmethoden geholpen voor een paar dagen. De winkel zei dat de schuld van een defecte wielophanging, maar dit wordt niet bevestigd service. Ik besloot op de klacht, die verrassend werd gevonden Aalscholver. Ik kocht andere banden, het probleem verdwenen kloppend, waaruit blijkt dat met de auto allemaal OK. Lees verder Minder tonen
WS
Geruild voor Bridgestony en toen zag ik een kolossale rożnicę.Samochód rustiger en bij snelheden boven de 100km / h trilt niet, stuur stationair. Dit kan worden vergeleken met de verandering van een auto met twee klassen wyżej.Generalnie niet worden geëist van haar te veel, want ik zou het zeker aanraden rozczaruje.Nie beter dan een paar centen meer en investeren uw geld rozsądniej.A winter is op deze slippers vergissing. Lees verder Minder tonen
Piotrek
De droge is niet slecht. Voor zover die op de weg (voor de grootte die ik had geïnstalleerd) - zowel remmen en bochten, een beetje hard - maar er is geen tragedie. Heel langzaam slijt. Maar in de natte - winnen. Zeer snel, de wielen blokkeren bij het remmen, mijn Fiesta (alle 60 pk :)) erin geslaagd om de greep op de twee te breken. Gelukkig heb ik verkocht ze met de auto en ik ben niet van plan om ze opnieuw te kopen. Lees verder Minder tonen
Kuba
De band is het kopen van waarneembare vervorming (podłóżnie wgęcia draait alleen op interne pagina's en call banden). Banden in de sneeuw (voor de zomer) remmen beter dan Debica. Op natte wegen echt goed verspreiden water. Bij het remmen op een nat wegdek met 100km / h moet u het begin remmen en dan zachtjes terug naar normaal, gdzyż verloor PAM van het voertuig. Maar over het algemeen van 1-10 het voor mij is: 5 Lees verder Minder tonen
Rafał
De droge redelijk goed - geen gepiep, zeer goed in de natte vooral als het gaat om aquaplaning in de voorkant van de sneeuw en ijs voor zelfmoord - in dergelijke omstandigheden, beheersbaarheid en grip bij het starten bijna gelijk aan nul, comfort, goed genoeg voor het gemiddelde geluidsniveau, zeer weinig personeelsverloop , moeten regelmatig balanceren. Band voor de gemiddelde gebruiker een dunne beurs. Lees verder Minder tonen
Roberto
Tragedie! Nieuwe banden na 6 maanden-het werd geklopt ei banden tot 1,5 cm. De klacht wordt niet in rekening-Expert advies Kromorana genomen? "... Als gevolg van krachtig remmen!?" Vreemd, het loopvlak op de gehele lengte van vergelijkbare lengte en 1 cm te vegen, tenzij je zou moeten weerhouden van 200 km / h Dat is beter om te gebruiken ontwerper kopen. Aalscholvers harte afraden! Lees verder Minder tonen
Inter
Gratis bezorging
Levering met montage
Meer dan 7 miljoen klanten