Dębica Passio 2 - Gebruikersmeningen

Sorteer:
Krzysiek
2,0
De nieuwe band gedraagt ​​zich heel goed, maar voor zover slijtage wordt steeds erger. De band wordt ronduit gevaarlijk vooral op natte wegen. Ik kreeg de indruk dat rubber eronder was anders dan die op początku.Wymieniłem hoewel nog niet helemaal versleten vanwege de veiligheid.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:rustig
Auto:geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid2
Michał
2,0
Zeker niet aan te raden, omdat: 1 we leven in Polen, waar het vaak regent en de band op natte laakbare handelingen, ik ben niet een of andere jonge racer enige persoon die rijdt in een vrij zacht, maar deze banden zijn gewoon gevaarlijk. het wegrijden - de wielen spinnen, ondanks de zachte start (hier moet ik erop wijzen dat de frigo 2 onder deze omstandigheden zijn zo veel beter - ik beveel deze winterbanden Debica, maar bedankt passio) remmen - tegemoetkomende ambulance signaleren maakte het moeilijker u op de remmen op nat wegdek als gevolg van de slip op ongeveer 60 km / h Ik zal toevoegen in droge rond dat een van de banden niet kan worden gebalanceerd en de velg winterbanden de saldi ... :]

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Fiat Stilo 1.6 16V
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek2
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping2
Andere
Banden uiterlijk2
Frequente storingenJa
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
arcamal
2,0
Ik ben de banden meer dan teleurgesteld ... Vandaag nam ik, en ik wilde winterbanden Passio 2 voor en achter oude Vivo (ook Debica) te pakken, wanneer de dienst persoon zei: "Deze twee zijn al wegwerpmaatschappij" en liet me begint het maximale loopvlak. Ik keek op en knikte, want ik verwacht dat dit (deze Vivo duurde 11 jaar - waren de oorspronkelijke autobanden geproduceerd in 2004. ...) En al gepland in het voorjaar twee nieuwe Passio 2 kopen op de achterkant van de auto. Deze twee Passio 2 voorste richtte ik twee jaar eerder. Dus wat is er gebeurd? Nou, het feit dat uit de twee sfatygowanymi banden bleek te zijn ... dwusezonowe (!!!) Passio 2. Met de auto deze rit voor vier jaar - dezelfde routes, dezelfde stijl van het rijden, onder dezelfde voorwaarden, met dezelfde jaarkilometrage elf Vivo ze zien er een stuk beter dan dwuleteni Passio 2. Ja, de twee Vivo aan de voorzijde hebben al weg in de vuilnisbak, maar gaf de raadsman van 9 jaar. Passio 2 heeft het niet overleefd twee. De auto is glad - het is niet slecht teen (de band werd gelijkmatig geveegd over de gehele breedte), bandenspanning was normaal, niet gedreven op gravel, niet deel te nemen aan rally's ... De verklaring is eenvoudig - het is een slecht product niet eens die prijs waard . Debica meer niet kopen - ging naar de kwaliteit natte dweil.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Fiat Seicento Hatchback I 1.1i
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping2
Andere
Banden uiterlijk-
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden1
Bevedering, duurzaamheid1
ren
1,9
Zeer gevaarlijk. Dit is niet een band. Als er geen congestie op de band dat is OK. Niet alleen remmen en draaien. Zeer harde compound vrijwel vrij van slijtage. Rijden op de zelfde velgen of op de band is waarschijnlijk het zelfde ding - misschien stilletjes. Bij nat, een taxi bestellen. Lage ruis, geen bulten, levensduur - - Ik heb geen mensen die een / g andere waarden te evalueren begrijpen en veiligheid is een minder belangrijk - ga gewoon langzaam. Cursus instructeur zegt - ONGEVAL LAATSTE ZEER, ZEER KORT.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Off-road en buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Skoda Favorit Hatchback
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek1
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk3
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
RedMax
1,9

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Off-road en buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Fiat Coupe Coupe
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek5
De grip op nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Zbyszek
1,9
Ik kocht deze banden 4 seizoenen geleden. En dat was de laatste keer dat ik kocht Dębice. Na twee seizoenen vreselijk lawaai. In eerste instantie dacht ik dat het de lagers, maar na het veranderen van de winter gestopt. In een woord, het gebrul als de oude Jelcz van deze banden. Op de natte podczs zaczołem Laatste berichten reciteren het gebed bekend als de ijsbaan, omdat deze rit. Al met al, ik reed ongeveer 50 duizend km. .Een Blij dat ik heb om ze te vervangen door nieuwe :) Maar niet, niet Dębica :)

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Honda Civic Sedan V 1.5i
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk3
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
andy
1,9
Band in zijn klasse op het beter, het is duurzaam en bestand tegen een rustige rit slijtage stil dienen vier jaar.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Off-road en buiten de stad
Rijstijl:rustig
Auto:Renault Megane Classic
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek1
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Gómiś
1,8

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Off-road en buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden1
Bevedering, duurzaamheid1
Gómiś
1,8
Wij raden u sterk tegen de band, als de droge omstandigheden zelfs geeft advies is gewoon een beetje vocht en is leuk. Het besturen van een auto wordt een marteling, maar over de mogelijke acute (nood) remmen vergeten.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden1
Bevedering, duurzaamheid1
Tomasz
1,8
Het enige pluspunt van deze band is de prijs. Helaas, als het gaat om tractie Ik had niet verwacht dat het zo slecht. Przesiadałem van Dunlopów op Debice. Op dunlopach Bora was een andere auto. We hadden een geweldige wegligging, een zeldzame beurt op het ESP. Helaas Debice is moeilijk, vooral in droge omstandigheden. ESP continu knippert, naast een vaste route die zich over de boog die altijd veilig gereden met een snelheid van 120 km / h enzovoort Debice voelt mijn slides voren en stuwt de wagen naar buiten. Boven 110 km / h zeer luid. Ik ben al voor de ondersteuning van de Poolse economie, maar de zomer Debica zal niet meer riskeren.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:VW Bora Variant I 1.9 TDI (96kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek1
De grip op nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk2
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Totale waarderingvan de band
3,9
3,9
4,0
-
3,9