Dit menu openen
en sluiten:
Ctrl
+
M
Ga naar het hoofdmenu
Ga naar voettekst
Ga naar de sitemap
Controleer uw bestelstatus
020 790 2079
020 790 2079
Vandaag gesloten
Banden
Autobanden
Off-road banden
Cargo banden
Motorbanden
Sneeuwkettingen
Per seizoen
Zomerbanden
Winterbanden
All-season banden
Populaire merken
Michelin Banden
Bridgestone Banden
Continental Banden
Alle fabrikanten
Rankings van banden
Banden per automerk
Velgen
Lichtmetalen velgen
Stalen velgen
TPMS druksensor
Zoek banden voor velgen
Winkelmand
Contrast
Oponeo
Testen en beoordelingen
Meningen over band Goodyear WRANGLER Duratrac
Goodyear WRANGLER Duratrac - Gebruikersmeningen
1
2
3
Sorteer:
Datum van toevoeging in oplopende volgorde
Datum van toevoeging in aflopende volgorde
Comfort in oplopende volgorde
Comfort in aflopende volgorde
Prijs in oplopnede volgorde
Prijs in aflopende volgorde
Beoordeling in oplopende volgorde
Beoordeling in aflopende volgorde
Wegbanden in oplopende volgorde
Wegbanden in aflopende volgorde
Off-road banden in oplopende volgorde
Off-road banden in aflopende volgorde
Michał
4,0
Ik had niet zulke goede parameters verwacht op extreem verschillende oppervlakken. Bevredigende parameters voor het rijden op asfalt, geweldige grip op grind, veld- en boswegen (ook drassig). Hij doet het vrij goed in winterse omstandigheden voor een all-season band. Wat mij betreft is dit een band met betere weg- en off-road parameters dan de legendarische BF Goodrich All Terrain (BFG AT). Het enige wat ik nog niet weet, is de duurzaamheid/slijtage. BFG ging 60 duizend km mee. Als iemand veel asfaltkilometers maakt, is het misschien beter om goede zomerbanden en goede typische winterbanden te kopen. Maar als de auto een beetje op asfalt rijdt, een beetje op veld- en boswegen en iemand wil niet investeren in een extra set winterbanden, dan is Duratrack de IDEALE keuze! De banden zitten op een Ford Ranger 2.5Tdci.
Extra informatie
Gereden afstand:
2000 - 5000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Ford Ranger Pick-Up
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
3
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
4
Bevedering, duurzaamheid
3
AndreaM.
4,0
Een band die ik beschouw als een uitstekend compromis tussen weg- en terreingebruik, niet alleen op een onverharde weg. Uitstekend op sneeuw, vooral poedersneeuw, en behoudt een goede grip, zelfs op aangestampte sneeuw. In modder heeft het een goede neiging om snel leeg te lopen en zijn gripvermogen terug te winnen. Hij klimt heel goed op rotsen en is stevig genoeg om niet al te veel beschadigd te raken. Ondanks het royale profiel biedt de band toch een redelijk comfort op asfalt. Ik heb er ongeveer 10.000 km mee gereden en ze lijken nieuw, dus het verbruik is ook goed. We zullen zien hoe de situatie zich ontwikkelt naarmate de kilometers toenemen. Ik raad het niet alleen aan iedereen aan die niet twee sets banden (weg/off-road) wil hebben, maar als het zo doorgaat, is het een band die ik zeker opnieuw zal kopen.
Extra informatie
Gereden afstand:
10000 - 15000km
Plaats van gebruik:
Off-road en buiten de stad
Rijstijl:
rustig
Auto:
Nissan Patrol SUV II 2.8 TD
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
3
De grip op nat wegdek
3
Rijcomfort
Geluidsniveau
3
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
4
Bevedering, duurzaamheid
4
cz55
4,0
Ze presteren uitstekend op elk oppervlak, uitstekend op sneeuw
Extra informatie
Gereden afstand:
2000 - 5000km
Plaats van gebruik:
Off-road/stad
Rijstijl:
rustig
Auto:
Land Rover Discovery SUV II 2.5 Td5
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
5
De grip op nat wegdek
5
Rijcomfort
Geluidsniveau
5
Schokdemping
5
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
-
Economisch rijden
Economisch rijden
5
Bevedering, duurzaamheid
-
discovolante
2,7
zodra je hem oppakt merk je de zwakte (zachtheid) van de schouder in absolute zin en in vergelijking met de bfg mk2 is er een afgrond. Dit leidt tot onnauwkeurigheid in de geleiding vanwege de hoge vervorming, wat ook een vertraging in de reactie veroorzaakt. door ook maar een klein beetje leeg te laten lopen, ontstaat er direct een buikje waardoor de schouder risico loopt op snijwonden op ruw terrein (ter vergelijking: als je de BFG MK2 flink laat leeglopen, dan bollen ze niet op, terwijl de voetafdruk langer wordt en voor drijfvermogen en richtingsgevoel zorgt). Uiteindelijk is een band te zacht, zowel op de weg als off-road.
Extra informatie
Gereden afstand:
10000 - 15000km
Plaats van gebruik:
Off-road/stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Land Rover Discovery SUV II 2.5 Td5
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Nee
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
3
Rijcomfort
Geluidsniveau
5
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
3
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
3
Bevedering, duurzaamheid
-
sebano79
4,7
Rijden op deze opnach 5 jaar. Op het moment van betaling aan mij niet lopen, .maar ik geen cent spijt van. Zachte rubbersamenstelling significant verhoogd comfort en grip. Ik werk in het gebied en hebben me nooit ontbroken. Noch Tofi leemachtige of onder een lange heuvel met een volledige trailer. Dit is niet alleen de grootte, want ik heb een 31 / 10.5 r15. In inches, natuurlijk. Ik ben van plan om een pick-up te kopen en te zorgen dat ik durf te wedden dat hij duratracki!
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:
Alleen in de stad
Rijstijl:
rustig
Auto:
Opel Frontera SUV A 2.0 Sport
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
5
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
3
Schokdemping
5
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
4
Bevedering, duurzaamheid
4
nissan manio
4,6
Ik was op zoek naar een universele band voor off-road rijden kranen bij, maar ook en in de winter. DuraTrac als een van de weinige van dit type band heeft specificaties winter. Rijden op sneeuw przetrenowalem nog niet, dus ik zal verwijzen naar de on-road en off-road. Op asfalt band rustig, gelijkmatig augustus leads, rijdt u 100 km / h zal niet luid. Remeigenschappen bij droge zeer goed 'op de natte ook, is abs niet te reageren wanneer u op de rem vast. Land-modder of gras is niet steken het loopvlak, auto rijdt, zand, zand goed, het helpt hier loopvlak van de band, die op zijn beurt is gevaarlijk spoorvorming in het asfalt bij hogere snelheden. Dirigent loopt globale schatting op 5 +, voor estheten-augustus mooi gepresenteerd op de auto en van die witte ondertitels :)
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
Beneden 2000km
Plaats van gebruik:
Alleen in de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Nissan Terrano SUV II 2.4
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
5
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
5
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
3
Bevedering, duurzaamheid
-
Marcin
4,3
Super band op asfalt en middelzware gebied. Na 60.000 nog geschikt voor gebruik in het veld, maar op het asfalt begint strakker geluid en piepen bij het remmen. In vergelijking met andere MT goede keuze dat je niet kunt spijt van krijgen, tenzij je een conservatieve, klassieke narzekającym op alles wat niet BFGoodrich banden. Een veel rijden in het Albanees, Roemeens en andere rotsachtige bergen Balkan en geen storingen. Veel ritten op de lage druk (0.8), en nooit liet de wielen van! Als iemand wil band met meer rustig op asfalt die gemakkelijk kan worden ingevoerd in de modder en scherpe rotsen zou zonder aarzeling aanbevelen. In totaal reed ik op deze banden ongeveer 400 duizend (Wrangler en L150) Je hebt alleen het veranderen van mijn 5 kompleti is misschien iets te bieden
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
snel en agressief
Auto:
Toyota Land Cruiser SUV
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
5
Schokdemping
5
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
4
Bevedering, duurzaamheid
4
Romek
4,2
Ik was op zoek naar banden en de expeditie gevonden. Geweldig voor licht terrein en voor lange reizen door. Verrassend goed doen op een nat wegdek, zeer goed op droge wegen, onverharde paden, in modder en sneeuw. Na 10.000 km heb ik niet gevonden het verlies van het loopvlak. Ik heb niet de gelegenheid om de banden op het ijs te testen had. Wat blijft onbekend voor mij als weerstand tegen mechanische beschadigingen in de rots en het bos, hoewel de fabrikant verklaart de zijkant van de band versterkte structuur. Het nadeel is het kleine aantal beschikbare maten voor de Europese markt, in afwezigheid van mijn favoriete formaat 235/85 R16 (beschikbaar in de VS). In vergelijking met mijn vorige AT-armen GENERAL GRABBER niet groeien branden, zelfs daarentegen echter iets harder. Wat betreft de behandeling van kenmerken die zijn voorganger in elk geval overtreffen.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
10000 - 15000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Land Rover Discovery
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
3
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
4
Bevedering, duurzaamheid
4
sacal
4,2
Vergeleken met de tank die tot dusver gebruik van een voertuig (AT) openbaring. Op asfalt of droge of natte beter dan AT Veld voor mij zijn geweldig. Zelfreinigende band in de modder, tractie op grazige waterrijk gebied, of het omgaan in de diepe sporen ... GY WR DT vs ? AT onvergelijkbaar weet niet hoe het leven DuraTrac. Ik vermoed dat het niet zo veel als AT zal houden. Woord samenvatting van een zeer goed compromis tussen eigenschappen op een zwarte en hard werken in het veld. Ik ben blij met de keuze. En ik vroeg me af, en ik lees veel voordat ik besloot. We zullen zien hoe het zal zijn met een levensduur van banden.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
2000 - 5000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Nissan Patrol Station Wagon I 2.8 TD
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
3
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
4
Frequente storingen
-
Economisch rijden
Economisch rijden
4
Bevedering, duurzaamheid
-
Marcin Jeep XJ 88'
4,0
Banden worden feilloos presteren in alle omstandigheden.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
5000 - 10000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Jeep Cherokee
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
4
Rijcomfort
Geluidsniveau
4
Schokdemping
4
Andere
Banden uiterlijk
5
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
3
Bevedering, duurzaamheid
3
1
2
3
Totale waarderingvan de band
4,3
Rijcomfort
4,2
Rijden
4,1
Het terrein
-
Kosten
3,8
Bestel