Kleber DYNAXER HP3 - Gebruikersmeningen

Sorteer:
Tomek
2,9
Worden snel versleten, de natte ok, maar de droge, hete bestrating in de zomer snel tractie (piepen) verliezen.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Seat Ibiza Hatchback
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden2
Bevedering, duurzaamheid2
Rafał
2,8
Ik besloot om alleen vanwege de prijs en het was een vergissing, banden erg luidruchtig bij hogere snelheden, maar het lokale station.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:VW Passat Sedan
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk3
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
Tomasz Gajda
2,8
Banden te oordelen over het algemeen zeer slecht. Als droge omstandigheden normaal, zodat de natte rit op hen is letterlijk gevaarlijk. Hoewel de auto als we de gloed van de waterafvoer praktisch kan zien voor de auto niet. Ik zou kunnen schrijven welke situaties ik had, maar ik wil niet te vervelen. Een eenvoudige test. Download het een beeld van het loopvlak van de band. De twee centrale kanalen geen verband (inkepingen) naar de kant, wat betekent dat ze "airbag" zal doen. Ze is slechts verantwoordelijk voor wat er met de auto. Ik zal zeggen dat ik ze niet zou adviseren om van de kruising op het laatste moment. Doos met wielen en draaien op zijn plaats. Zelfs zonder high-powered auto's stil komen om 3 versnelling staan ​​bijna op zijn plaats. Het enige voordeel van de banden - duurzaamheid. Banden voor zware. Na één seizoen met vrijwel geen slijtage, maar het is gewoon een functie die niet het belangrijkste moeten zijn. Beveiliging, veiligheid en beveiliging weer! Deze banden uiteraard kan geen.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Kia Cee'd Kombi I 1.6
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek5
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk1
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
Jerzyk
2,8
Ik kocht vier nieuwe banden zomer ter gelegenheid van verandering winterbanden. Prees hen als een noviteit verkoper en super-hyped. Ik ga rustig (60-80km) aan het werk en terug. Versnel ook geen plaats. Aan het begin van mijn twijfels loopvlak - als het busje. Maar niets. Net als het water afvoeren beter. Maar, wat ik hoorde van de auto tijdens het rijden is een horrorfilm. Brom en ruis. We zijn niet het natuurlijk over de wiellagers. Zeg ik tegen mezelf, "zal werken." Ik deed 250km en geen verandering. Zeg ik tegen mezelf, "overdrijven". Maar overstroomde toen ik reed in-law en ze vroeg me "wat zo hum '? Verkoper zei - alle EU-normen. Ik vecht met een jongen uit de klacht, maar het bedrijf Michellin (een zorg is). Misschien kwam net, maar ik niet aanbevelen. Beter gooien in een paar Zela en koop MIchellin'y.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Seat Leon II 2.0 TDI (103kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk1
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Jerzyk
2,8

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Seat Leon II 2.0 TDI (103kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk1
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Kierowca
2,6
De Kleber "Ik veranderde" na Bridgestonach en zeggen dat de banden zijn "medium". Van het uiterlijk van ballonnen, doet het loopvlak niet te goed (of een directionele band of asymmetrisch ...) en wrijft vrij snel af te kijken. Hoewel het misschien net zoals ik er doorheen gaan, dat is vrij agressief. Voor droge als houder, remmen OK, maar op een natte al vrij slecht. Snel grip verliezen tijdens het accelereren en remmen. Er is geen tragedie, maar in vergelijking met de Bridgestone merkbaar slechter. De rustige rit aanbevelen aan een snellere start en snelle bochten niet meer. Aan de kant van een van de vier gekochte tegelijk het uitpuilende verschijnen na 2 jaar.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:VW Golf Hatchback
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk2
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Jacek
2,6
Hard verbinding kan worden gevoeld tijdens agressief rijden. Vooral in de natte. Slippen van de vooras tijdens het rijden is de norm (Polo 90 km). Het remmen in een bocht slechts met een gevoel. Ik hoop dat, hoewel het leven is aanzienlijk. Ik niet aan te raden

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:VW Polo Hatchback V 1.6 TDI (66kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk-
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid-
Tomasz
2,6
Na 40 duizend. Ik kan je vertellen dat je moet heel voorzichtig op natte wegen te zijn. Elk sterker of sneller remmen kan de activering van de ABS-u veroorzaken. Opmerkelijk is de goede grip op de weg frosted herfst vorst 's nachts en de auto verrassend houdt de weg ook. Op een droog wegdek is het goed - maar de plotselinge remmen op het asfalt veroorzaakt ook activatie van ABS (met "Bridgestonach ER300" ABS als het nooit bestaan). Voor de bestuurder die dynamische rijden band geniet is volledig ongeschikt. Echter, als iemand gaat rustig dan zou ik aanbevelen. Het is de moeite waard te benadrukken hoge levensduur van het loopvlak.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk-
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Raf
2,6
advies betrekking zomerbanden Kleber Dynaxer HP3, richtte vier nieuwe speelt de Bridgestone Turanza banden slijtage en verscheen voor het eerst ongemakkelijk gevoel in de natte bochten - front-end gehad skids op de buitenbocht. Kleber band in het blijkt veel erger gedroeg met dezelfde rijstijl bij Bridgestone. Ik zou alleen de stedelijke-suburbane reizen aanraden, als men vaak doet draaien - vergeet Kleber.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Off-road en buiten de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk3
Frequente storingenJa
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Krzysiek
2,4
Op natte wegen, deze band heeft geen grip bij alle (en dit is het verloop van 10 duizend. Miles), bovendien is de ADAC testen spreken voor zich. Op een droge, hete piepen als ze bijna bij elke beurt. Continental TS800 winterbanden zijn onvergelijkbaar beter, zelfs in 40 * hittegolven op de snelweg met een snelheid van ongeveer 210-220 km / h Challe wat weinig volgend seizoen Rainexpert'y kopen Uniroyal, of Continentale ContiPremiumContact, op deze prijs is het waarschijnlijk de beste keuze.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Nissan Primera 4/5 drzwi
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek3
De grip op nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk3
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Totale waarderingvan de band
4,1
4,0
4,2
-
4,1