Controleer uw bestelling
Vul uw bestelnummer en achternaam in het geval van de particulier of BTW in het geval van het bedrijf.

Controleer status

Controleer uw bestelstatus

5 REDENEN OM HIER TE KOPEN
  1. SSL beveiligde betaling
  2. Snel en gratis bezorgd
  3. Alleen kwaliteitsmerken
  4. Al meer dan
    2.000.000 klanten
  5. Montagepartners

Kumho SOLUS VIER KH21

Kies de bandenmaat:

Merk:
Kumho
Type:
All Season banden
Aantal:
48 / stuk
Bestel
4,0
Beoordeling: Voldoende 11110 62 reviews

Kumho SOLUS VIER KH21 beschrijving

Kumho SOLUS VIER KH21

Kumho SOLUS VIER KH21 is een all-season band van middenklasse die voor het dagelijkse rijden en personenauto’s bestemd is. Banden van middenklasse worden door de beste verhouding tussen prijs en kwaliteit gekenmerkt.

Kumho SOLUS VIER KH21 wordt in een directioneel loopvlakprofiel met V-form groeven dat voor het rijden in vereisende omstandigheden perfect is. Dit soort loopvlak zorgt voor het snelle en effectieve afdrogen van de band en voor de efficiënt waterafvoer en verder wordt het risico van gevaarlijke aquaplanning geminimaliseerd. Hierdoor blijven grip en rijveiligheid op het hoge niveau ongeacht weersomstandigheden. De band is een goede optie voor automobilisten die één soort banden zowel voor winter- zoals voor zomerseizoen willen hebben in plaats van twee verschillende sets banden gebruiken. Zo wordt bandenvervanging twee keer per jaar niet meer nodig. Geoptimaliseerd loopvlak met kerven in de zijkant vergemakkelijkt effectieve sneeuw- en slushafvoer. Moderne technologie reduceert rolweerstanden en als gevolg daarvan vermindert brandstofverbruik en CO2-uitstoot. Dat maakt de band economisch in gebruik en milieuvriendelijk. De constructeurs zorgt voor gelijkwaardige drukverdeling wat tot gelijkmatige en langzame slijtage leidt en garandeert hoge prestaties tijdens de hele exploitatie tijd. Dit model zorgt voor goede stuurbaarheid in de bochten. De band behoudt zijn stijfheid in de warme maanden en wordt bestand tegen mechanische slijtage. Dit model werkt goed in verscheidene weersomstandigheden.

Kumho SOLUS VIER KH21 werd door Koreaans bandenbedrijf Kumho ontworpen. Aan het begin heette de onderneming Samyang Tire maar op het einde van de jaren 70 werd de naam van het merk veranderd. De eerste fabriek ontstond in Yangdong in 1961. Kumho produceert banden van middenklasse die door de beste verhouding tussen prijs en kwaliteit en uitstekende prestaties op elk wegdek gekenmerkt zijn. Kumho behoort tegenwoordig tot 10 beste producenten in zijn klasse. De banden genieten het vertrouwen van klanten en ze worden goed beoordeeld door bestuurders uit de hele wereld. Vanaf 2000 levert Kumho banden voor Formule 1.

Kumho SOLUS VIER KH21 beoordeling

Overzicht: 4,0 Overzicht: Overal rating is een gewogen gemiddelde van de individuele prestaties, niet het rekenkundig gemiddelde. Enkele van de banden kenmerken hebben een grotere, enkele kleinere impact op de beoordeling van het totaal. 62 reviews

voldoende
  • Beheerskosten: Invloed van een band voor auto bedrijfskosten. 11110 4,0
  • Rijcomfort: Invloed van de band op rijcomfort 111110 4,1
  • Rij-eigenschappen: Invloed van een band voor bestuureigenschappen. 111900 3,9

62 personen hebben deze band beoordeeld

  • 5 15 Personen
  • 4 33 Personen
  • 3 13 Personen
  • 2 1 Personen
  • 1 0 Personen

93% van de gebruikers raadt deze band aan

93%

De gegevens over de band worden verzameld voor 3506 dagen verzameld. Gedurende deze periode hebben we 62 beoordelingen.
De totale afstand gereden door onze klanten is 473000 km.

De hoogst gewaardeerde eigenschap is: de grip op droog wegdek.

Deze band werd beoordeeld door gebruikers woonachtig in: Meestal in de stad.

Deze band werd beoordeeld door gebruikers, die hun rijstijl beoordelen als matig.

Laatste beoordelingen:

Aantal beoordelingen per pagina:

  • een mening buiten NL Gebruiker: Kudłaty

    Maat: 175/70 R14

    Beoordeling: 4,2 111120
    Laat me u een mening geven over deze banden op de website van OPONEO, ook al heb ik de banden in 2011 bij een andere betrouwbare bron gekocht, zoals die jaarlijks worden gebruikt. Ik weet niet welke kilometerstand ze toen hadden. Ik heb er op dit moment 28.000 kilometer op gereden. Ze zijn gemonteerd op een kleine auto (Hyundai i20), met een laag motorvermogen, voorwaartse besturing, een rustige rijstijl en de hoofdpassen zijn in en rond de stad. Ze hebben drie winters en drie zomerperiodes gehad. En nu over de banden. WINTER. In de winter is de stad naar mijn mening erg goed. Er waren situaties waarin je 's nachts moest rijden bij ijskoude regen (de weg was natuurlijk eerder besneeuwd en goed gezouten), of de gefossiliseerde sneeuw op een onbedekte parkeerplaats moest laten liggen. Ze waren in staat om het te doen. Hier moet ik toegeven dat ik geen noodremsituatie ben tegengekomen. Ik heb ook nooit geprobeerd om hun maximale capaciteiten te controleren. Over het algemeen werken banden in winterse omstandigheden goed, en zelfs heel goed. Maar je moet je verstand bewaren. Zoals altijd. ZOMER. Op droge wegen. De banden presteren zeer goed. Ik ga de remlengte vanaf 100 km/u niet opschrijven, want dat wordt iets duurder dan top-of-the-line seizoensbanden. Maar op een schaal van 1 tot 10 geef ik ze een sterke 8,5. Ik had een paar noodremsituaties en ze deden het. Over het algemeen goede handling, zelfs bij hoge snelheden. Of snel in vrij zachte bochten gaan. Ik ben nooit verrast door vreemd, onvoorspelbaar gedrag. Zelfs toen ik snelheid verloor in de bochten. In het nat. Nou, hier moet je extra voorzichtig zijn bij het remmen. Ze kunnen slippen. ABS heeft echt iets te doen. Op hoge snelheden zonder verrassingen. Zelfs als het zwaar regent. Ik heb geen ervaring met aquaplaning. Misschien komt het omdat ik rustig probeer te rijden en ik heb nooit begrepen hoe ik hogesnelheidsplassen moet aanvallen. Ik heb tot nu toe nog geen ervaring met all season banden gehad en ik moet toegeven dat ze me erg hebben verrast met hun veelzijdigheid, maar dat is heel positief. De banden zijn zowel in de zomer als in de winter rustig. Ze "zweven" niet in de zomer. En ze verslijten niet snel. Ik weet niet wat hun totale aantal kilometers is , maar het loopvlak is momenteel ongeveer 5 millimeter diep. De winter 2014/2015 en de zomer zouden nog steeds moeten volstaan. Er zijn veel tests op het web over deze banden. Ze verschenen in tests van meerseizoensbanden die bijvoorbeeld door de tijdschriften werden uitgevoerd, waarin ze heel goed uit de verf kwamen. Ik deel de mening van specialisten die zich bezighouden met het testen van banden. Allseason banden zijn bestemd voor mensen die kleine auto's met een laag motorvermogen hebben, die vooral in de stad rijden en een gematigde rijstijl verkiezen. Voor mensen met grote en krachtige auto's, die graag snel, sportief en dynamisch rijden, wonen in bergachtige gebieden of steden waar de wegen niet sneeuwvrij zijn, zijn seizoensbanden bestemd. Ik wil hier nog aan toevoegen dat volgens bovenstaande tests een topklasse multi-seasonband beslist betere parameters en prestaties heeft dan een budget (Chinese) seizoensgebonden band. Ik raad deze banden persoonlijk aan en geef toe dat ik erover denk om ze opnieuw te kopen. Nieuwe banden, natuurlijk. Het enige wat me doet nadenken over de aankoop ervan is de uitstekende prestaties van de Goodyear Vector 4Season-banden voor meerdere seizoenen, die goed presteerden in vergelijking met de seizoensbanden van de gerenommeerde merken. Alleen deze prijs...

    Is dit een nuttige beoordeling? Ja 1 Nee 3

  • een mening buiten NL Gebruiker: Corsa

    Maat: 175/65 R14

    Beoordeling: 4,3 111130
    Iedereen adviseerde me om het hele jaar door niet moe te worden, ik had ook mijn eigen bezwaren, want als het iets tot niets is. Ik ben aangenaam verrast door hen, na het aantrekken van mijn banden rijdend in grote regen op het platteland, was ik niet bang om recht in plassen te rijden, het schudde zelfs het stuurwiel niet een beetje, snelheid 80 km/u, bij 100 kon je het een beetje voelen schudden. Op de sneeuw was het ook een leuke verrassing - het chassis van de auto was aan het paaien,. Het was geen probleem om deze auto ook in de sneeuw te verplaatsen. De band is zacht, dit zal zijn min zijn, in de zomer vermoed ik dat hij sneller zal verdwijnen. Maar het gaat goed en voor onze voorwaarden zal ik er niet eens meer aan denken om het te kopen. De vulkanisator zei dat het er solide uitziet

    Is dit een nuttige beoordeling? Ja 0 Nee 0

  • een mening buiten NL Gebruiker: voitek

    Maat: 175/65 R14

    Beoordeling: 4,6 111160
    Ik reed van februari tot december (dagelijks ongeveer 100 km). De band blijft goed op de weg, zelfs bij vorst en matige sneeuw . De slijtage van het loopvlak is klein, dus ik moet het vervangen (ik ruil minder dan 3,5 mm) vanaf de aankoop van ~3-4 jaar. In de regen is het heerlijk om te rijden (zowel bij +20C als bij 0C), het is voorspelbaar. Bij een hogere snelheid (>110km/u) in een scherpe bocht ging mijn auto pas een beetje weg, maar ik kon er gemakkelijk uitkomen zonder mijn riem te verwisselen. Op het droge - rustig en zonder problemen. Op nat wegdek - rechtdoor remmen en in een bocht veel beter dan in de zomer Michelin. Ik raad het iedereen aan die in de stad woont en vijf dagen per jaar niet hoeft te overwinteren als hij of zij op sneeuwvrije straten rijdt.

    Is dit een nuttige beoordeling? Ja 0 Nee 0

  • een mening buiten NL Gebruiker: eplewi

    Maat: 195/55 R15

    Beoordeling: 4,2 111120
    De eerste keer dat ik allseason kocht, vroeg ik me niet af of het tijd was om winterbanden uit te stellen tot zomerbanden en vice versa. Ik ben aangenaam verrast, ik rijd al zes maanden op deze banden en ik zie de voordelen. Ze zijn vrij stil, ze zijn flexibel, ze dempen de trillingen op de wegen en ze doen het goed in winterse omstandigheden. ze waren zeker verder te gaan in de diepe sneeuw zonder problemen. Ik heb ze nog niet getest in de zomer, ik denk dat ze sneller verslijten dan zomerbanden. Ik hoop dat ze, als ze seizoensbandwissels wettelijk verplicht stellen, het gebruik van meerdere seizoenen zullen toestaan. Het was een goede aankoop en ik zal in de toekomst zeker een soortgelijke aankoop doen.

    Is dit een nuttige beoordeling? Ja 0 Nee 0

  • een mening buiten NL Gebruiker: Andrew

    Maat: 225/45 R17

    Beoordeling: 4,2 111120
    Ik raad deze band aan. In de Lagoon, als er veel sneeuwmodder is, geeft ABS systeem bij het remmen op hogere snelheden, maar dat is duidelijk in deze omstandigheden. Je ziet een langere remweg dan bij de vorige 'zomerbanden' die ik had, maar het zijn meerseizoensbanden. Ik denk dat de banden een aanbeveling waard zijn. Gebruik vooral in de herfst-winter periode en ik weet niet hoe het zal zijn met schuren. Met zo'n auto kun je gemakkelijk inhalen op de niet zo goed onderhouden winterse weg (zelfs bij 80-95 km/u). Trouwens, voordat u de garage binnengaat, kunt u meerdere keren rijden: heen en weer en de oprit van de garage vervangen door sneeuwruiming (dankzij een brede band) :-D

    Is dit een nuttige beoordeling? Ja 0 Nee 0

Aantal beoordelingen per pagina:

Maten en prijzen van Kumho SOLUS VIER KH21

Kies bandenmaat

Aantal aanbiedingen per pagina:

Sorteer:

Naam van band: Maat: Indices: Prijs: Aantal:
145/65 R15 72 T 48 Bestel
165/65 R13 77 T 43 Bestel
195/60 R14 86 H 60 Bestel
205/50 R16 87 V 70 Bestel
205/65 R15 102 T 77 Bestel
215/65 R16 109 T 90 Bestel
225/50 R16 92 V 87 Bestel

Aantal aanbiedingen per pagina:

Kumho SOLUS VIER KH21 test

2012 test Auto Bild met de maat: 175/65 R14 beoordeling: bijzonderlijk aanbevolen