Per seizoen
Populaire merken
Levering met montage van banden en velgen
Uw banden en velgen kunnen gratis bij een montagepunt worden bezorgd. U kunt kiezen uit 264 garages in het hele land.
Vind banden of velgen, alleen of met onze expert.
Kies de dichtstbijzijnde garage.Je hebt 264 garages om uit te kiezen.
Boek montage bij de garage.Bezorging is altijd gratis!
Model Dębica Vivo is momenteel niet beschikbaar
We verzamelen informatie over Banden van 8450 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al519 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 9271000 km
Dominante rijstijl
matig
Resultaten : 519 van de 519 meningen
Niet geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Ik zette op nieuwe Goodyear Dębice plaats waar er geen loopvlak i .. Dit GY hield veel beter! Dębice niet houden op alle in de natte, het droog is beter niet te 60 overschrijden, omdat de schande van het leven. Het ergste wat ik ooit heb moe ik ooit heb gebruikt. Zeker niet aanraden, beter koop wat te gebruiken dan de westerse kitsch. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 1/5
De grip op nat wegdek 1/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
ViR
Na goede ervaringen met Debica Frigo directonal besloten om te kopen. Ideaal voor zelfmoord of voor een peuter met motor uitgewist. De droge gom kan branden tot drie, terwijl de natte (zelfs licht) is een strijd voor het leven. Tijdens het remmen gooit links en rechts, elke bocht overwint de angst in zijn ogen. Sterk afraden inkoop. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 3/5
pk
Bij het rijden op natte wegen beter uitstappen en duwen. Dan kunt u veilig hun bestemming bereiken. Het enige voordeel van deze gratis slijtage en niet te luid. Maar het heeft geen significante invloed hebben op het veiligheidsniveau. Over het algemeen beter om een extra paar dollars betalen en koop een band van een ander bedrijf. Lees verder Minder tonen
pmiko
Veel gebruikers zijn zeer kritisch over deze banden. Naar mijn mening hebben ze een nadeel. Wanneer het nat is (nat strak totdat het water stroomt uit de grond), deze banden gewoon slip. Je moet niet vergeten dat. Een ander nadeel is dat ze vrij luid. uitputtingsslag tegen een zeer lage schatting. na 29.000 km ziet er geweldig uit. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 4/5
fiat siena
Goed op droog wegdek, hopeloos en uiterst gevaarlijk bij nat. Ik zou het alleen kopen als ik een auto verplaatsen in een mooie zonnige dag. Ik vond het schandelijk gedrag op het water is de ondeugden Cinquecento auto, maar ik had het zelfde ding in een Ford Escort. DNO op een nat-zien er veel beter gedragen bijna kaal continentale Lees verder Minder tonen
MK
Omdat het nieuw, donuts deden zonder zarzutu.problemy verscheen na het rijden ongeveer 20 duizend mijl "erg glad", zelfs na een kleine regen auto slipt en dan is het enige wat je kunt neuriën de "VIVO LAS VEGAS" Wzime moeten rijden zeer rustig. Buys nieuwe en Ik vraag me af tussen Fulda Linero A Dayton D100. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 3/5
Vegas
Workout deze auto net om de stad en de banden zijn zeer lange afstanden die langzaam is versleten. In feite, als het snel daalt verliest grip (op deze banden op nat wegdek aan mijn tandvlees peuter branden). Maar voor deze prijs, zodra de stad loont hen om het te kopen. Natuurlijk, de route naar de bank als een tweede auto. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
elo
Chlam net wat malo.jezdzac op deze banden in de blootstelling aan arbeidsongeschiktheid! Ik had zoveel geluk met de band peklami als het links afslaan op skrzyzowaniu.normalnie powychodzily draden op de bovenkant van de band niet belachelijk! En wat dat was alsof ik vloog 130 km / h is het beter om niet te mowic.odradzam! Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 2/5
daihatsu
Ik had deze banden slechts een moment te lang en zo veel ... De droge rechtdoor, maar dan hebben ze voorbij, de band bochten met snelheden durzych beats en nat daar ... niet om zelfs een lichte remming in de hoek te noemen ... . zou gekken aanraden ... mensen niet sparen voor hun eigen leven, koop betere banden! Lees verder Minder tonen
mio
band liever voor zelfmoord of voor degenen die rijden heel langzaam en voorzichtig, als het OK is om het oppervlak droog is bijzonder moktych andere oppervlakken kunnen de thuisbasis van een Kill, verschrikkelijke greep te zijn bij het remmen op nat of licht vochtige ondergrond, het zelfde ding op de bochten. Lees verder Minder tonen
mark
De band gedraagt alsof het uit kunststof dan rubber. uitglijden zelfs op een schoon en droog asfalt. Op nat wegdek gedragen als hockey. Luide, hoge weerstand tegen rijden. In de winter, zelfs niet proberen omdat mijn leven mooi. Er waren wel gek, maar ik had moeite zelfs wegrijden op een vlakke sneeuw. Lees verder Minder tonen
mk
Deze banden kocht het vorige voertuig een paar jaar geleden. Het origineel had Pneumant. Na de Debica bij het invoeren van een bocht 30 km / h gilde graag pneumantach van 60km / h rijden. Kortom, verspil je geld. Veel beter al Dębice passio - Ik heb gedaan 30 000 km op de seicento, en zijn zo ongeveer Lees verder Minder tonen
wartburg
Op een droge ondergrond is heel ok - als het motorvermogen is genoeg - de natte tragedie, maar het is VIVO norm van de natte onmogelijk om te rijden. Na start 40kkm kraken aan de zijkanten - het loopvlak is nog steeds een beetje maar al snel banden geschikt zal zijn voor de bak. Ik niet aan te raden. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
Seba
op nat asfalt volkomen onvoorspelbaar, het verliezen van grip in de slechtste tijden, in vergelijking met voorgaande zdartymi al aalscholvers VIVO toslabizna, houdt minder, stel ik serieus vraag - in termen van veiligheid, adviseer ik bijvoorbeeld Daytona - een goedkope vervanging voor Bridgestone Lees verder Minder tonen
David
shit, sorry voor de uitdrukking, Piszcz zo woedend als remlichten, niet helemaal snoer werd neergeschoten in een als ik kocht, naar verluidt gaf vijf banden dealers in de prijs van 4 augustus dus ze wilden om zich te ontdoen van hen, iets vreselijks, ze zijn bijna nieuwe set voor 200 PLN giveaway! Lees verder Minder tonen
prezes
Ik vergat te voegen dat de route in de regen, als de sleur is water (en waarover ik heb Poolse weg sleur?), Dus de 5 bij 80 - 90 km / h oneven werden verhoogd mijn omzet en beitel werd steeds als stromend - hier begon ik te glijden , wielen begon te draaien in plaats, was ik verlies mijn grip ... Lees verder Minder tonen
Qvadrat1
Het bloedbad, Fiat laadt om hun auto's de ergste rotzooi. Voor het eerste jaar kan rijden, doch op het moment van het tweede seizoen gedraagt alsof het uit kunststof. De deelneming in de natte want er is niets om over te praten. Bij de eerste gelegenheid noemde ik het aan Uniroyal Rally 680 Lees verder Minder tonen
Borys
Het heeft twee voordelen, te drogen zelfs een tweede en een lange slijtage, kan reizen naar 60 000 Ik weet dit omdat ik in seju vanaf het begin en vloog 67.000 op hen. en in de natte je moet voorzichtig zijn, omdat glibberig en luid op elke nawiezchni en hoor het gekletter van alle tijden Lees verder Minder tonen
tomasz
Een beetje aan hen przejeździłem en zeggen dat in droge omstandigheden houden redelijk goed, maar in de natte remmen lengte is verschrikkelijk. Een beetje verouderd al loopvlak, maar het is een totaal geringste probleem. Kortom, ik heb geen bezwaar, maar nu ga ik naar Uniroyalach :) Lees verder Minder tonen
p_MECENAS
In totaal, zo van het geld dat ze niet slecht zijn banden, maar ze hebben een enorme fout-crack aan de zijkanten. Laatste twee banden gemonteerd op zijn as tegelijk brak ik tylnj aan de zijkanten, bouwjaar 1998. De knop oppervlak met harde remmen kan "vergeten"-skates Lees verder Minder tonen
Robert W.
Band zeer succesvol, het nat is een tragedie, want ze willen een matig rijden, het maakt hen niet aanraden aan iedereen. Geen vermelding van spijt, ik heb winterbanden voor de winter. Het is beter om meer te betalen en voel me een beetje vertrouwen, dan aan scherven riskeren. Lees verder Minder tonen
Gaba
prullenbak om de kracht van 'n ", kunnen mensen zelfmoord plegen, en ik heb ze een half jaar. Volledige bodem, de persoon die hen heeft veel mensen begaan. Op natte wegen erger dan hockey. De onderste compleet, zul je nooit moe stapel Poolse door Dębice. Tragedie. Lees verder Minder tonen
Cort2
Tragedie! Wil je wonen? Niet kopen! Auto te hebben om van punt A naar B. Voor deze banden lijden. Notoir grijpt spijkers en stenen. Altijd van de tibia in de bocht. Hoewel ik loopvlak darm is slechts een walneły draden. Maken lawaai meer dan winterbanden. Ik wil praten. Lees verder Minder tonen
Pi0trazy
als ik moet evalueren de eerste van de start van de productie is vier (reed ze over 70, 000) op het moment kiepściutkie, begon ik vanaf de maand van Yokohama - A.drive en ViVo geen kans, Yokohamki zijn super en 5 jaar garantie, fantastische stok en droog asfalt en nat Lees verder Minder tonen
Kazek
Op natte wegen zijn problemen met de sneller bewegende off (slip), zijn niet geschikt voor het rijden op een nat wegdek. U kunt worden gedood of voer iemands d ... Alleen goed voor de baby, en CC700. Voor mij, de CC700 ging goed. Meer dan 30 pk en 80 km / h tragedie. Lees verder Minder tonen
Tomek Z
vrij goede band voor kleine auto's en stille rit, deze goedkope (waarschijnlijk omdat ze de fabriek Daewoo-FSO Matiz en Fiat sc). jaar vivo ook gebruikt voor drie winters - nu heb ik winterbanden - en ik moet toegeven, en de sneeuw vrijgesproken zelf heel goed. Lees verder Minder tonen
andrzej
Band zich slecht gedragen in de sneeuw in de winter en de zomer lodzie.Także de natte kunt vullen op angst! In de winter, de sneeuw reed hetzelfde model auto op zomerbanden van Michelin. Debica zal een hoop werk hebben om ze om het gedrag op de weg aan te passen. Lees verder Minder tonen
Dawid L.
Opmerking: De 195/70R14 * gedrag in de natte en * schuren - niet spreken. Banden een beetje slip bij het accelereren (RPM varieert meer dan normaal) en is iets harder (tot nu toe zou ik naar de zomer Coninentala en Uniroyal). Anders dan dat alles normaal was. Lees verder Minder tonen
Albert LeCoq
Nou hier praat ik gewoon Fiat is in de kont van zijn klanten en betalen ze met de shit in de auto, de band is gewoon verschrikkelijk, en dan met alle middelen, koop het volgende Linero Fulda 155/70 R13 vriend heeft het in de Fiesta en rijdt een sensationele Lees verder Minder tonen
Konrad
10 jaar en kilometerstand van 50.000 km. De dura mater, armen op nat en luidruchtig. Zeer goed bestand tegen slijtage. Geïnstalleerde een Dayton 110, en Vivo, ging naar de trailer en nog pojeżdżą. Als iemand, geen speciale eisen aanvaardbaar zijn band. Lees verder Minder tonen
fiatsiena
Al ze niet noemen, maar alleen omdat de auto zal een nieuwe eigenaar hebben. Het is goed dat de winter ik Frigo. Tijdens deze periode, rijden is een genot. In de zomer, Vivo - Spelen met de dood. Gelukkig, net vernield voorbumper. Niet aanbevolen! ! ! Lees verder Minder tonen
kszysiek
Ik niet aan te raden, ik moest vervangen omdat het onmogelijk was om te rijden, gladde, kraken, omdat het iets breekt in het midden (enkele draden of iets - waarschijnlijk fabriek defect want ik hoor vaak dat in andere auto's en in hun gekraak) Lees verder Minder tonen
medic
goede rubber wanneer het niet regent, is er geen wind is er geen overmatige hitte zon is tussen de 15 en 17 graden, en ze hebben tot 4 maanden .... In een notendop de tragiek van een nachtmerrie en wat anders ... Nog nooit heeft een Poolse band ... Lees verder Minder tonen
darek m
Ik reisde naar hun stad, snelweg en de bergen. bevalt me złaszcza waarde voor opties. ondanks extreem agressief rijgedrag (vooral in de bergen) Ik had geen moeite rozłażąca het bandentype en had zelfs een lekke band. algemeen ben ik tevreden. Lees verder Minder tonen
herman
WAARSCHUWING! Als iemand gaat naar Vivo! Band nachtmerrie! GEVAARLIJK! U DE ENIGE ANDERE (ik heb het Kleber-diametraal verschil veranderd!) Het spul dat deze banden aan de nieuwe auto werden gemonteerd.! Veel mensen raken "doorreis". Lees verder Minder tonen
Piotr
In het eerste jaar van gebruik is niet vertraagd bij een stoplicht, en het was na een regen. Garage kost 2 sets van goede banden. Koopt 680 Rallye Na de regen niet meer dan een snelheid van 60 km / h kleine schuren of kalmeren mijn rijstijl. Lees verder Minder tonen
lascol
Banden in droge omstandigheden zelfs slip in een rustig remmen op een nat wegdek moet je vreselijk oppassen - niet te reageren op het wiel beweging. Echter, het grind goed vastplakken. I highly recommend voor degenen die op gravel zou lopen. Lees verder Minder tonen
Paweł
Wanneer u banden voor de cassette kopen verwachtte geen wonderen. De suchum houdt heel ok, maar de natte ... Het is beter om langzamer te gaan! Banden slijten gelijkmatig leven is bevredigend sum up: een band voor langzaam en rustig rijden! Lees verder Minder tonen
PITER
Hoewel ik de rubber voor de winter, was ik verbaasd toen ik reed op ijzel VIVO. Mensen kopen van "winterbanden"! Op nul temperatuur, zelfs de slechtste winterband beter presteert dan de beste zomer (en VIVO is niet de beste ...)! Lees verder Minder tonen
Jakub.
In totaal, de eerste symptomen zijn al op 20 duizend gebruik "piepen" de geringste twist. Na 65 duizend, ondanks het ontbreken van zichtbare bubbels boven de 100 km / h trilde de hele auto - na het vervangen van de banden op. Lees verder Minder tonen
tomek
tragische in de natte bij 50 ging ik naar de voorkant van een wonder te zetten dat ik leef iveco man reed langzaam stanelśmy 20 cm van elkaar vreselijk piepen bij het draaien op lage snelheid volgende zijn Poolse maar zeker niet VIVO Lees verder Minder tonen
De band kan veilig worden vergeleken met schaatsen - rechts op de dia's. Zelfs op een droge weg skids optreden. Zelfs in de zomer is het erg moeilijk. Tijdens het rijden, je moet heel waakzaam. De band is aan te bevelen vijand! Lees verder Minder tonen
Karol
Voor - lage rolweerstand en lawaai, het gemak van het rijden op de parkeerplaats. Nadelen - banden niet voldoende tractie in bochten en remmen. Pojeździłem en ik dank u, blijf op de parkeerplaats voordat u overgaat op een ander. Lees verder Minder tonen
miliard
Kocht vier banden na een jaar en garanties moest 1 stuk vervangen (Peklo aan de rand van de velg een schuld. 40% van de omtrek), de volgende twee uitgewisselde gemiddeld elke 4 maanden Deze zijn niet banden is een totaal g ..... Lees verder Minder tonen
Robert Michalski
Tragisch in het natte spleet op de zijkanten na ongeveer 40.000. (2 stuks rozwarstwiło en brak voor ongeveer 60% van de omtrek van de rand aan de binnenzijde) snel slijt zelfs uważaniu op stoepranden en kuilen. STERK afraden Lees verder Minder tonen
Maks
Niets bijzonders. Zoals je kunt zien de profs hebben geen banden in droge omstandigheden zo nat totale nederlaag. De winter zal ik niet noemen, omdat ik niet de moeite. Groot pluspunt is de hoge weerstand tegen sieralnosc. Lees verder Minder tonen
Roger
tragedie zou het niet aanraden aan iedereen beter om wat geld te verdienen en iets anders, zolang het niet in de rug een beetje versleten loopvlak opny kinderziekten gels en fit moet weg na 40 duizend worden gegooid kopen. Lees verder Minder tonen
mario
Tragedie! Hoe weinig een mens valt in een dood in de ogen! Op een droge nog wmiare en scieranlosc goed, maar de regens worden ontmoedigd vork op deze banden! De kale beter dan om het voertuig te hebben gereden voor hen. Lees verder Minder tonen
luk
nieuwsgierigheid en de band is ontworpen voor degenen zomer wordt beter doet in de winter in plaats van de zomer :) naar mijn mening de beste band Debica. maar de prijs is nog te hoog voor de kwaliteit van het product. Lees verder Minder tonen
M@M
Tot nu toe kan ik niet klagen. Ongeacht of het oppervlak droog of nat is, nooit een probleem met tractie en snellere vertraging van het voertuig niet. Nou, het belangrijkste - zeer goed bestand tegen slijtage. Lees verder Minder tonen
Terminator
Gratis bezorging
Levering met montage
Meer dan 7 miljoen klanten