Per seizoen
Populaire merken
Levering met montage van banden en velgen
Uw banden en velgen kunnen gratis bij een montagepunt worden bezorgd. U kunt kiezen uit 264 garages in het hele land.
Vind banden of velgen, alleen of met onze expert.
Kies de dichtstbijzijnde garage.Je hebt 264 garages om uit te kiezen.
Boek montage bij de garage.Bezorging is altijd gratis!
Model Dębica Vivo is momenteel niet beschikbaar
We verzamelen informatie over Banden van 8450 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al519 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 9271000 km
Dominante rijstijl
matig
Resultaten : 519 van de 519 meningen
Niet geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
In droge toestand, waarschijnlijk ontsnappen. Op natte wegen - een tragedie. Tweemaal redde me een vrije rijstrook op de andere kant van de weg en remde abrupt met een snelheid ongeveer 40 km / h Hopeloosheid. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 4/5
De grip op nat wegdek 1/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
mateuszb3@o2.pl
De droge kunt u veilig rijden, maar met een snellere piepen reloaded gegarandeerd. Het water is beter niet te spreken - als op het ijs. Bij het starten op een natte weg, zelfs in de tweede versnelling grip. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 3/5
MS
delikatmie flanken spreken, kan de droge asfalt gaan dopuki augustus trekt niet krom, umnie na minder dan een jaar. de regen is het moeilijk om verder te gaan zonder slip bij het remmen even uitzichtloos Lees verder Minder tonen
G
55000. km en het einde van het avontuur van vivo, omdat stracły cirkelvorm. Ik zal niet zeggen dat aan het begin van 1-2 jaar, toen ze nieuw waren reed een of andere manier, maar later willen woorden. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
Pawel
Banden zijn niet geschikt zelfs voor de trailer niehamowalnej. Van de lading aanhangwagen (geconserveerd toelaatbaar gewicht voor een bepaalde band) powychodziły knollen. Sterk afraden aankoop Debica. Lees verder Minder tonen
Tomasz- Poryciny
voor droge zwakke .... Bevochtig een totaal badziestwo ... Ik zou 3 keer hebben gedood door de band! geen remmen op nat wegdek ... aanraden aan iedereen als de vijand ... zodra ik naar een andere ... Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 2/5
michal
Ik kocht goedkoop. Op de flanken droge piepen bij het accelereren. De natte horror - Op het ijs. Gelukkig botste na 50tys dus ik verving de Daytona D100 - en tot nu toe (ik reed 10k) is veel beter. Lees verder Minder tonen
Jerzy P.
Band stabiel en rustig. Hij reisde naar verschillende en wordt gekenmerkt door hoge volatiliteit, als je een nieuwe ontsnapping. Op snelwegen in de zomer zonder regen cool. Maar waar ze te vinden. Lees verder Minder tonen
romkrak
waarschijnlijk de ergste die we ooit hebben gehad, twee gebroken waren en men wist ik reclame te maken, kun je beter meer dan wat een moment te besteden aan bang te zijn dat augustus zal bereiken Lees verder Minder tonen
MP
Voorheen gebruikte ik Dunlop Sport - afgeraden. Deze banden voor nu waarderen het zeer goed. Houden goed stand op de hoeken, kunt u niet rekenen op in moeilijke situaties, en bij hoge snelheden. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
De grip op droog wegdek 5/5
De grip op nat wegdek 4/5
S
Ik heb een auto gekocht en vreselijk achter buczało.Diagnoza łożyska.wymieniliśmy łoyzska nadal.Niestety booming wijn banden - 200 zł in de afvoer en hebben nog een nieuwe g ... wyrzucić.Rozpacz Lees verder Minder tonen
Sławek
Ik niet aan te raden om te kopen! Goed op het droge. Fiendishly glad als het regent. Vereist reflexen - na een val in de slip! De scherpe daling van therapietrouw met slijtage. Hoog kilometrage. Lees verder Minder tonen
Grzech
Een paar gevaarlijke glijdt op nat wegdek. Hoewel niet slijten en je kunt rijden veel van hen zou zeker niet genoeg aanbevelen. Mislukte productie die veel van de taxichauffeurs bevestigt. Lees verder Minder tonen
pecik84
tragedie als iemand niet een keuze ..... is net warm genoeg in november dat de natte God loven voor BARUMy polaris veranderd 2 en het bespaarde me gisteren van een bijeenkomst met tinsmith Lees verder Minder tonen
danek
had gereden ongeveer 30.000 duizend, want ik had geen papieren om te betreden leek perfect, maar meer dan 110 H trekken aan het stuur een beetje naar de zijkant geconfronteerd knobbeltjes Lees verder Minder tonen
scyzor
Ramp! Ik zou ze niet aanraden als een van de grootste wrogowi.Po 5000km naar wyrzucenia.Na natte schaatsen, piepen op droog asfalt bij het nemen van scherpe bochten, zelfs bij 30km / h!? Lees verder Minder tonen
Domel_299
De tragedie, de 30 km twee banden gewoon uit elkaar viel in augustus, na het ongeval hield me veranderen naar winterbanden, want zoals ik hoorde de site "op elk moment ..." Lees verder Minder tonen
PrzemekS
Zelfs op een licht natte grote problemen met inhibitie. Ook sterke verhitting. Het enige voordeel is de duurzaamheid (dat is ook een nadeel omdat ik de band moet veranderen voordat) Lees verder Minder tonen
GimG
Ik ben blij dat ik eindelijk zal veranderen. Rijden in de natte is een strijd voor het leven. Het feit dat niet een botsing, maar het is waarschijnlijk de enige goede ding over ... Lees verder Minder tonen
młody_gniewny
Hopeloos in de natte. Ik waarschuw u voor de aankoop van het voertuig. Op een andere kunnen ze beter gedragen. Nu ga ik kopen Dębica Navigator. Rijden ze PF 125 P en zijn geweldig. Lees verder Minder tonen
D.G.
Zeer goed in de sneeuw, smeltende sneeuw zaspyi, ontsnappen aan de droge, natte tragisch op augustus bochten.Lepiej deden de CC, de Skoda had Xary uważać.Teraz om beter te kopen. Lees verder Minder tonen
Andrzej
Terwijl in droge omstandigheden zijn redelijk OK (Strasznei zijn piepende zelfs met een kleine remmen en bochten), het is een snelle rit op een vochtig kan ongelukken veroorzaken. Lees verder Minder tonen
Ogre2000
Dit is de slechtste band waarop reed op gladde hij niet kon bewegen, mannelijke twee bulten op de grond. De nieuwe zijn redelijk goed, maar als een beetje versleten een bloedbad Lees verder Minder tonen
Sławek.G
De slechtste banden op de markt! Op augustus mokrum beter stoppen en laat het drogen of gaan op wielen. uitdrukkelijke duel. Zeker niet aanraden - tenzij je suïcidaal bent. Lees verder Minder tonen
Dawid
Ik heb alle symptomen beschreven door anderen - twee stłuszki op een gladde ondergrond, en nu slaan op het stuur bij 120 De belangrijkste ontbreekt nog veel van de banden. Lees verder Minder tonen
gggg
afval in de algemene introductie of goedkoop of goed moet kost je £ 30-voor deze parametruy :) regent als het kan leiden tot een hobbel-besefte ik dat alleen mijn vrouw :) Lees verder Minder tonen
arek
Het besturen van een auto is niet een zware natte tragedii.Na ook remmen najgorzej.Nie niet snel over stoepranden te beklimmen en voer niet in het gat! Banden erg zacht. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 3/5
Marencjusz
Koel tot 80 km / h op droog asfalt, maar door nat afval en het risico op ongevallen zal 40 km / h harder dan winterbanden overschrijden wanneer u de magische 90 steken Lees verder Minder tonen
Olek
Nooit meer! verdwijnt na 30 duizend van het loopvlak, ondanks hardnekkige! Zero hechting van de regen! De droge alleen voor mensen met sterke zenuwen en testament Lees verder Minder tonen
Koba
moe erg glad als het regent, ronduit gevaarlijk. op een droge ontsnappen. Buizen voor snel bochtenwerk. Deze band is zeker niet gemakkelijk remmen. Wedergeboorte Lees verder Minder tonen
Spas
op een droge weg kan zijn, voor natte tragedie! na 40 000 loopvlak is nog steeds diep, maar moeilijk om het evenwicht als gevolg van de zijdelingse slingering Lees verder Minder tonen
Darek H.
Ik ben redelijk tevreden en ik begrijp niet de slechte beoordelingen zijn voor een band voor normaal rijden is OKoczywiście een zabardzo geen geschikte sport Lees verder Minder tonen
maniek
In de zomer, als het droog - redelijk, rijden op nat - een ramp. Beter niet te kopen riskeren omdat het weer of de wegen zijn niet altijd bevorderlijk voor Lees verder Minder tonen
edzam
Ik ben blij want ik kocht nieuwe banden (ik bedoel de fabricagedatum) tegen zeer aantrekkelijke prijs zonder extra kosten, alles verliep zonder problemen. Lees verder Minder tonen
Marek
Met deze banden nog niet had nooit gebruikt. Normaal bloedbad. Luid, glad in de regen dat Max niet direct de auto te gaan ... Het is moeilijk om te sturen Lees verder Minder tonen
Daro
in droge omstandigheden gedraagt zich goed, maar in de natte bladeren als het ijs tijdens hard remmen. Ik was op zoek naar iets beters voor in de zomer Lees verder Minder tonen
gajowy
Band gemiddeld, maar lage kwaliteit ik toevallig tumefaction kant band. Met de toenemende slijtage van de banden vermindert de grip op nat nawierchniach. Lees verder Minder tonen
JP
Deze banden zijn g ... In alle dingen glad warunkach.A naast snel weer weza.Nikomu dergelijke banden niet aan te raden, je moet gooien de VIVO productie. Lees verder Minder tonen
Remcio
Ik heb geen grote klachten. Ik noem vanwege hun leeftijd - 8 jaar. Riding laag, gemiddeld 8 000 euro per jaar. Eventuele hobbels of piept in bochten. Lees verder Minder tonen
janusz
De slechtste band die ik heb gehad. De droge toch konden ze weerstaan, ze waren niet geweldig, maar ik weet wanneer ik grip verliezen op nat tragedie Lees verder Minder tonen
AXZ
donuts - goedkoop en niet de beste apparatuur in droge omstandigheden in bochten op een nat ontvluchten zeer hoog risico op slippen - niet aanbevolen Lees verder Minder tonen
olek
zeer gevaarlijk in de regen, in de twee gebarsten draden (gemaakt ballonnen), beter voegen 20-30 dollars en kopen andere zdecydownie niet aanraden!! Lees verder Minder tonen
M
In droge omstandigheden OK. Op een natte hemel erger. Dachowałem de poźlizgu in de natte. En omdat "wielen van een tank" design polder. Lees verder Minder tonen
Fenix
Een zeer "glad" in de natte. In de loop van ongeveer 40 duizend. mijlen van de voorste banden zonder profiel! Zeker niet aan te raden! Lees verder Minder tonen
Zbig
Als voor een goedkope band voor bestuurders kan stil te zijn, maar voor sommige hoge snelheden is niobliczalna (vooral in de natte nawieżchni). Lees verder Minder tonen
marceli
Nadzszedł tijd om banden te vervangen. De huidige banden ben ik blij, maar ik ben geneigd om niet te kopen - ik streven naar betere banden ;) Lees verder Minder tonen
greg_p
De slechtste banden geld kan kopen - de regen gedragen zich als elk ander in de sneeuw - het voertuig te glijden en kan een grip niet vangen. Lees verder Minder tonen
ArturS
Een of andere manier kan ik het niet eens met de meerderheid van de adviezen die nergens goed voor deze banden. $ Seizoen en niet nażekam Lees verder Minder tonen
mietek_
De tragedie, na 20 km gedaan voor bubbels, de natte was het onmogelijk om te bewegen zonder het breken van de grip. Band voor zelfdoding Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 1/5
Greg
Na przejechniu 30.000 km wyjebały me wat ballonnen het woord melaatse laten bokach.jednym naar Oekraïne zal sturen naar buddies boeren. Lees verder Minder tonen
cebula
Gratis bezorging
Levering met montage
Meer dan 7 miljoen klanten