Per seizoen
Populaire merken
Levering met montage van banden en velgen
Uw banden en velgen kunnen gratis bij een montagepunt worden bezorgd. U kunt kiezen uit 264 garages in het hele land.
Vind banden of velgen, alleen of met onze expert.
Kies de dichtstbijzijnde garage.Je hebt 264 garages om uit te kiezen.
Boek montage bij de garage.Bezorging is altijd gratis!
Dębica Vivo is momenteel niet beschikbaar
Dębica Vivo
Het is ten strengste verboden de inhoud van deze pagina te kopiëren.
We verzamelen informatie over Banden van 8450 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al519 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 9271000 km
Dominante rijstijl
matig
Resultaten : 519 van de 519 meningen
Niet geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Nou ja, de baas kocht de banden om de kosten te verlagen ... En ik moest toen moeite met hen. Kortom, de voordelen: de schijnbaar lage prijs, te slikken in een droge nadelen: de natte hopeloosheid (. Remming van 100km / h per uur in de regen en geen spoor - een nieuwe oppervlakte - totaal glijbaan) toen, luid gepiep zelfs het draaien van een zeer traag, niet te vergeten van zware remmen en tractie, om het slaan van de laterale en radiale hebben - het akoestische effect, alsof er iets stukało (hurgotało) in de drive -> meer dan een plaats in een hoofd monteur wat dat klopt. Nou, nu is de beste - op ongeveer 90 km / h Front shot me right! Dankzij het onderstel alleen Mazda 626, en van de "kleine" vaardigheden en farcie dat niemand op de strip naast ik was in staat om de auto te zetten en het veilig te houden. Algemene waardering - TOTAAL SYF. Bij het afvuren van de hoofden van de gekochte nówki 185/65/14 BFGoodrich en een was een stuk beter, maar de sporen met water mijn verwachtingen zijn hoger ... Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 3/5
De grip op nat wegdek 1/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
smirnoff
Ik had de gelegenheid om te rijden op deze banden een beetje, een ding zou ik zeggen over hen is dat ze zijn gemaakt van zeer zacht rubber, snel en in staat te piepen vegen genadeloos op de warme en droge asfalt. Ze zorgen voor een goede grip, maar dus hoge rolweerstand. Op natte wegen zijn heel ok - ik heb niet gemerkt problemen met de remmen auto. Tijdens bedrijf zijn er geen problemen met het handhaven van de grootte en kształu geen knollen en kromtrekken gevormd. Banden meer over - grote loopvlak (vergelijkbaar met een oud-model F we Goodyear, erg cool in mijn mening), maar veel te zacht en poreus mix. Gewoon een geweldige band beter zou zijn als verfijnd. Vergeleken met de Passio vivo zijn veel beter en hebben een betere functionele eigenschappen - Ik was erg verbaasd dat bij de productie van dit model in een aantal maten werd ingetrokken. Geschikt voor kleine auto's tot grotere capaciteit kopen voor uzelf liever iets beter. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
De grip op droog wegdek 4/5
De grip op nat wegdek 3/5
Grochu
Normaal gesproken is de Polonaise zijn gemonteerd met banden van maat 185/70/R13 en dergelijke een rechter. De droge omstandigheden kunnen zijn, het is waar piepen met scherpere wegrijden, maar dat is omdat ik een zware voet. Remmen en actief is op droge ok, maar nu is de beste. Stad, natte weg, op weg naar de lichten achter me naar de politie, was ik ongeveer 10 meter afstand van de lampen en hebben een 20 km \ h, rood oplicht, druk op de rem om de vloer en I. .. Ik ga op behalve dat ik opgesloten wielen en geen pojazdem.Zatrzymałem controle over het midden van het kruispunt - goed dat anderen hebben tijd om te stoppen. Na dat kleine episode met de politie, het controleren van de technische staat van mijn Polonaise (de auto was operationeel op 100%) 200 PLN en laatste mandaat. Indien de rijbaan is nat om uitstappen en Stop duwen je auto - u geld en gezondheid te besparen. Lees verder Minder tonen
wacula
Augustus donuts skatowaly verschrikkelijk, maar ik zal toegeven aan hen gaf Hij scherpe bot ... trabi heeft zo'n klein wade met rubber brandwonden verschrikkelijk, zo licht als de 40 paarden en oponnki na twee jaar begon de slicks lijken. Een beetje moeilijk, en dun met het runnen van de auto in de regen ondiepe plas en de auto verandert in een draagvleugelboot tymbardziej zo licht als trabi, in de winter Drivin maar vreemd zomerband is het niet? de sneeuw als een nieuwe ontsnapping het ijs dun eng, een paar recht op vermindering augustus zaczol slip. zeer luid en robuust genoeg is na twee jaar in de winter een ik barstte in heel ... Een band om te overleven als iemand een kleine vereiste. in de regen zich gedraagt in een opzicht alleen beter ofd navigatorow, Navig. glijdt een beetje meer, maar nog veel beter geloosde water. Lees verder Minder tonen
set
Donuts zeer van pas met SC. Rijden op droog wegdek zonder kosten. De natte remmen en rijden rechtdoor goed in bochten en spoorvorming moet voorzichtig zijn, maar bij meer dan 80km / h snelheid kan worden gevoeld aquaplaning. Rijden comfort in SC op verschillende banden blijven op een vergelijkbaar niveau lawaai van de banden is vervelend, maar als het consumeren van meer en meer. Wat te schuren is ongeveer 100k mijl en "dit is het einde" Ik denk dat een goed resultaat. Spreken van rolweerstand om het verbruik en de winter VIVO frigo brandstof op een vergelijkbaar niveau heel moeilijk te meten, het verbruik heeft zoveel factoren dat het moeilijk te beoordelen zonder metingen van de band in een laboratorium. Subjectief, ongeveer 0,1-0,2 l/100 km minder dan frigo. Lees verder Minder tonen
blu99
Nu note - ontheiliging + ketterij. śmiagam op deze banden sinds het begin van mijn avontuur met een licentie die is vanaf 5 jaar - geperst uit de auto zweet. Hoe iemand denkt dat de banden zijn alles wat je nodig hebt om het zelf rijden is een gepensioneerde en heeft Wartburg. alle voorwaarden van de lente tot de herfst, en diverse avonturen - zonder hobbels. MENSEN vooruit met wat we hebben en zo leren we te bereiken en niet andersom. Geen, banden zal ons leven niet redden als we vertrouwen te behouden en niet zichzelf. Stoppen met herhalen banale onzin dat Dębica muck. Het is wat je deze banden in de rangschikking kopen en verkopen is de hoogste. op alle mogelijke te rijden. Nu factly - tot 3 seizoenen als OK - dan te vervangen door nieuwe Lees verder Minder tonen
Olo
Ik denk dat de slechtste band die ik ooit heb gehad: (indien op droge nog, het is op een natte weg (zelfs niet veel nat te worden Gewoon een beetje dauw of na een kleine regen) kan dan niet rijden:! (Remming van de roulette Of je kunt het ook doen om te blijven whack het obstakel te wijten te glijden, weg te trekken het vocht is ook niet gemakkelijk omdat rekening houden met het langzame loslaten van de koppeling om niet je te verplaatsen uit te glijden: (algemeen waarderen deze banden zo extreem slecht en gevaarlijk: (Maar als iemand houdt van een element van risico en adrenaline hoog is deze banden zullen niet teleurgesteld worden, want het is ver niet zal krijgen ze :) Misschien niet geschikt voor trailers. Zou het niet aanraden! Lees verder Minder tonen
w33
Ik heb de auto gekocht in de woonkamer als een nieuwe en fabriek vivo waren optuigen van de auto. gebruikt het voor het zesde seizoen van de zomer (in de winter ik Debica Frigo Directional - Ik raad), reed ik 68.000 km op hen en hadden ze de hele tijd geen problemen. als de auto met zo'n laag vermogen en Matiz zijn ok, gemakkelijke controle zodat de droge en de natte (in geval van overstroming op de weg moet je gewoon laten zien gezond verstand), zijn ook zeer goed bestand tegen slijtage. Ik geef toe, echter, dat het een model van de banden voor jaren en Dębica kunnen denken van een meer moderne band, vervangen (de techniek is nog niet op zijn plaats). Lees verder Minder tonen
andrzej
Op eerste vermelding die schatting maat 185/70/R13 maar ik kan zoiets nu niet vinden. Ik ben blij dat ik niet meer heb deze banden en ik dank God dat zijn reizen op hen niets gebeurd was voor mij! De band van de tragische kenmerken. Terwijl het droge kunt u nog steeds rijden de auto genoeg om nat up van de circussen die vrezen te vrezen. Wanneer u rijdt in een plas dansen als een ballerina! Het stuurwiel is kloppend als een gek. Er zijn geen woorden om je mening te geven over het product!. Als wozicie auto, mijn familie en de volgende is dołóżcie paar dollar en koop wat betere banden. De gezondheid en het leven van de volgende echt niewaard redden! Lees verder Minder tonen
zadowolony że już nie mam Dębicy!!!!!!
Dit gedrag van de droge en natte beter te verspreiden. In de winter, gelukkig heb ik nog niet geprobeerd. Het enige pluspunt is het uiterlijk, maar niet de band na het ... Ik heb niet in de band komen loopvlak weggesleten ook al 40 FFM - met een set in drie stukken gevormd uitstulpingen en vervolgens kon niet meer in de auto te laten gaan van het stuurwiel - al vonden hun weg naar de prullenbak. Gelukkig is dat ze niet meer produceren ... De tweede auto (Escort Tent met Płońska) banden werden in de fabriek, zodat de 175/70 13''. Het resultaat - slechts twee zijn erin geslaagd om dojeździć te dragen. Samenvattend - elk vroeger beter. Lees verder Minder tonen
Tomek
Banden fabriek opgericht door de Lanos. Ik moe op hen al zeven jaar (uiteraard alleen 5.000 per jaar), maar uiteindelijk besloten om het weg te gooien. Op natte wegen zeer slecht - eenmaal scoorde 50 m continue slip (geen ABS) met een snelheid van ongeveer 80 km / h - sindsdien, de regen Ik probeer niet te overdrijven :) Auto zonder stuurbekrachtiging - het stuurwiel is zeer moeilijk om te schieten in langzame bochten en op de parkeerplaats - zodra de winterbanden (Sava Eskimo S3 - aanbevolen) weerstand veel, veel kleiner en betrouwbaarder rit (natuurlijk het gedrag vergelijken op droog asfalt). Ik niet aan te raden! Lees verder Minder tonen
damntomas
Crap zoals ik nooit eerder gehad. Leidingen onder lichte remmen, piepen met zachte grip, gilde zo blijkt aan de kruising van 40 km / h Maar de echte pret begint als regen valt ... Audi 100, ophanging ok, ok geometrie, schokdempers nieuw, maar de klap in het zwembad of in de met water gevulde sleur sneller dan 70 km / h de auto doet wat hij wil ... Een echte vreugde, wanneer de pool van de gasklep in de vijfde versnelling ... De teller toont het verbazingwekkende snelheid ... Een auto die op de zijkant. Samenvattend: ik had nooit kopen Debica vivo, waarschijnlijk geen andere Debica of niet. Ik heb om voor te leven ... Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 2/5
wordeck
Als iemand schrijft over deze banden die zijn geweldig, dit is de persoon die is het besturen van een oude rozlatującym de Wartburg zal niet spreken van hem als een top-technologie en uptime. Deze band is een mislukking! Ze moeten het gebruik ervan te verbieden. Terwijl in droge omstandigheden te ontsnappen (zelfs kale banden als ze ok) zozeer in de natte is als hockey - auto stopt gewoon slips. Hoe ik veranderde van de ene officiële seicento voor pirelli P3000 aan de andere VIVO is de eerste keer dat ik reed de regen bijna op de kruising van de bus - zoals altijd remde en de auto op het is, schoen en al. Massacre! Lees verder Minder tonen
ArturS
Ik moet toegeven, natuurlijk, deze banden zijn niet de beste, maar ook, en hun prijs is zeer concurrerend. De Polonaise niet aanbevolen vanwege de snel clash na 40000km vervang ze door nieuwe, ik nog steeds przejezdzilem vijfduizend meer, en het eindigde in augustus van dit onschadelijke hobbel - in de natte zuigt. Toen veranderde ik naar de zomer Barumy Briliantisy en meer zou waarschijnlijk worden aanbevolen (een vergelijkbare orde van grootte van de prijs). Winter Barumy zeer Polarisy de Polonaise is niet geschikt (te delicaat en zacht), hier zou ik aanraden sluier agressief profiel Aalscholver Winter S100. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
Łukasz
Het is beter om ze af en gaan naar dezelfde velg, zal het betere tractie zijn. Voor het rijden op deze banden moeten biechten en ontvang de laatste riten, kan nuttig zijn. De Debica VIVO zdażało dat tijdens het rijden ongeveer 90 km / h in de regen, na het invoeren in een sleur of een plas teller "jump" voor een paar seconden tot 180 km / u, na het herwinnen tractie zeer onaangename schok. Remmen op de natte, kun je vergeten ... Ik had erger banden - na twee weken nam ik af en begon een gebruikte Pirelli - een heel andere paard. Debica doet een zeer goede winterbanden, maar zomerbanden zijn tragisch. Lees verder Minder tonen
Ik zal dit zeggen: Over de 20 jaar achter het stuur van de auto's van verschillende merken (van peuter 125p, de polonaise, Astra ...... BMW enkele die niet waren) Ik zou gaan naar andere banden, maar niets erger in mijn leven dan in mijn Punto Vivo mij niet voldaan. Deze banden zijn vrij goed gedragen op droog (hoewel panda is geen demon door het is kauwen breekt de grip als een gek), dan is de natte rit op deze banden is zelfmoord. Ik ben er zeker van dat Ferrari Zientarski was ik kapot vivo op wielen en niet de banden. Dit product niet alleen van Debica stijgt tot de rang van het woord "BAND". Lees verder Minder tonen
Użytkownik
Ik kocht gebruikte banden voor schroot met wielen (185/70 R13) 3 stuks glegokosc loopvlak voor twee seizoenen, zet ik ze terug op de voorzijde waren D-124 165/70R13. Ik ding dat banden redelijk goed, maar zijn alleen geschikt voor personen terug omdat de natte nawiezchni verliest grip. oude banden zwaar versleten en ik had geen problemen met hen (zoals distortion, hebben een defect of iets daar) kwam met een beschadigde velg Pitt brug hebben, maar kreeg gelekt inch banden, dus het is duurzaam. Nu trainen in Fulda weet ik beter, maar oude vivo gereden meer dan twee jaar en zonder vluchtstrook Lees verder Minder tonen
kalpataru
Nou alles wat je ooit contact met de band goed kent :))), waar de zomer in droge omstandigheden zonder een probleem (mits de band was ok kon rijden - niet beat) zijn op zelfs kleine koszmarrr deszczyku deze remming en hebben een totale hopeloosheid bij kwam remmen "noodsituatie"! Het is beter voor vertrek op goed weer om te bidden! Rijden in de winter helemaal geen optie! Raden tegen de band, beter te maken en kopen zoals Fulda of andere niet Debica en Aalscholver. Ik romumiem dat voor deze prijs kun je niet te veel verwachten, maar het is een complete bottom Vivo! Lees verder Minder tonen
damianoo
Hoeft niet eens gratis! Ik worstelde met hen voor een paar maanden en een gebruikte dunlopy SP2000 175/50 eindelijk gekocht. Hoewel ze worden gebruikt en een beetje ouder dan vivo is Drivin 'op hen onvergelijkbaar beter. Ik zou zeggen dat stress :). De droge vivo misschien niet de slechtste (in een hoge toonhoogte geluid, zelfs onder lichte remmen en draaien), maar op het natte asfalt totale mislukking, in vergelijking met dunlopów het is alsof ik was het rijden op slicks op het water :/ ik eerlijk gezegd niet aan te raden, zou je beter wat geld en kopen iets anders. Lees verder Minder tonen
zeus
Nou fiat zulke onzin bedient via zijn sluwheid. Hoe de klant overlijdt (bij vivo is bijna zeker) het zal niet een ander merk dan fiat kopen. Veel van het rijden in de bergen en zelfs in het droge kon gaan als nieuw waren, maar de zogenaamde "pannen" op 50km / h dia als schaatsen. Toen ze terug naar de snellere piepte elke manoeuvre rond hoeken en als ik reed op het ijs. Het nat is beter om niet te spreken. Een ellendig leven. In een woord, kopen deze banden in de wet mocht haar niet. Volgende aankoop een Uniroyal 680 (want het regent veel in de bergen). Lees verder Minder tonen
sky
Deze band is zelfmoord. De natte rit zult u leuk als schaatsen hebben. Het ontwikkelt zich in de menselijke verbeelding en reflexinhibitie op 100 meter voor de slagboom. Bovendien, de band heeft de neiging te vervormen (mijn powybulały). Onlangs, op 100 km / u het geluid dat uit de wielen en het stuur trillen verdiept mijn wantrouwen van de uitvinding. Momenteel reizen op Fuldach tiara Linero, het verschil is enorm! By the way, hoeveel najechaniach interessante aan de achterzijde van het voertuig was een belangrijke invloed ongelukkige Vivo? Lees verder Minder tonen
ˇtol
100% onzin, opperste verwarring, mensen! die is toegewijd aan de productie. producent - de ontwerper moet samobujstwo maken, omdat op hetzelfde zinnen potentiële kopers. beter een 17-18 inch stalen velgen te kopen en ze te rijden. veel veiliger rijden op dezelfde wielen dan de szajsie. kan worden afgeleid uit de armoede tot een peuter geboren 79 omdat deze zijn nieuwere te beweeglijk. Als iemand gaat maken samobujstwo laat ze het kopen. misschien is het aantrekkelijke manier te sterven dan om kabels op te hangen of trimmen Lees verder Minder tonen
Stanislaus
VIVO deze naam komt van het leven. Met het oog op het behoud van de natte meer toepasselijke naam zou dodelijk zijn. Op een droge, maar toch niet al te slecht in het nat is het altijd gevoeld onzeker. Het stuur begon te zeer lichte, krachtige auto hammowanie gaan en de wielen geblokkeerd. Angst dat scherper was draait brac. Tragedie. Ironisch genoeg is het een band met zijn slechte prestatie was niet genoeg dragen. Woord verkopen. Dit zal de Poolse en zomerbanden, zolang de consument zal alleen kijken naar de prijs. Lees verder Minder tonen
Attyla
Ik ben verbaasd dat een aantal meningen over deze banden hier gepresenteerd. Ik reed op deze banden reeds 40000 km al en hebben niet veel tekenen van slijtage niet zien, band ook uitgeoefend en nog steeds goed presteert. Uitzonderlijk goed op droog asfalt. Natuurlijk, als men bedenkt dat de band ook geschikt moeten zijn voor sportief rijden is verkeerd. Ik ben het met beide van mening dat het nogal luidruchtig en de band die een neiging tot piepen heeft, maar voor de prijs kan niet en mag niet perfect zijn :). Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 5/5
Robercik
Ik zeg ja, driveability, grotendeels afhankelijk van het voertuig ... Ik heb nu Yokohama A.drive .... Na een verschuiving van Debica Ik kan niet wennen nu naar mijn aansteker te houden. Dit debica de slechtste band die wordt geproduceerd door dit bedrijf, echt. Op deze rubbers beter niet rijden op nat, in de bocht (van 60 graden) de auto op 70 was zeer overstuur ... Ik heb nu de 100 op de teller en augustus houdt als je nodig hebt .... Ik beveel deze band alleen voor drifting ... grote glijbaan: P Lees verder Minder tonen
duracell71
Banden gekocht met het voertuig zijn waarschijnlijk de slechtst mogelijke aankopen, als het regent hard om het voertuig, met name in de sleur te controleren, reed ik een beetje sneeuw - rodelen (ik weet zomerbanden) een paar jaar geleden, had ik te maken met dit model twee stukken gewoon "wybuliło "een op de andere kant van het voorhoofd banden. Het enige dat kan bogen zo mooi leiden tot droge omstandigheden. En let op 4 goud je niet hebt zniczalne Dayton-y, die ik sterk aanbevelen. Lees verder Minder tonen
op het droge kan gaan in hen, maar niets meer. de afritten van de snelweg (of bijv. A4) een grote piepen en gevoel odlatywania. Beste van november tot april, sluit de auto in de garage en koop een maandabonnement - een stuk minder stress en garantie overleven. naar verwachting een bepaalde output van winterbanden en in het algemeen zijn ze niet te verwijderen - getest en goedgekeurd. als je nodig hebt goedkope banden te kopen aalscholvers of barumy - vallen veel beter. Heb een veilige reis! Lees verder Minder tonen
RAFAPA
Eerlijk gezegd de kleine man had beter opny! VIVO op droog is helemaal gelijk, maar in de natte het rekt Saigon! Totdat de band nieuw is is het nog steeds in de maatregel, maar het volgende seizoen is niet nadaje.ściera langzaam (augustus purchel eerder dan het loopvlak zal slijten!) maar er is een mix van Kiev en vreselijk zelf glijden ze hoe slechter de oudere band-de band is nog niet eens de moeite waard 50 PLN, zeker niet kopen, maar ik denk over het kopen van banden Bridgestone B330 Lees verder Minder tonen
KUBU¦
Als het een eenvoudige en droge weg ... geen wind - het zal ontsnappen aan de drukte. Als hij valt, en we gaan te snel, raad ik niet aan de rem te drukken. Piepen in de bochten, zelfs bij lage snelheden op droge wegen. Piepen als een gek bij het remmen van een snelheid van ongeveer 30 km / h Zodra ik zal hebben om de cassette, zodra zij rijden op zo'n tragische kauwen veranderen .... onlangs bijna een ontmoeting met een vrachtwagen .... speelgoed auto remmen danste mooi :-) Lees verder Minder tonen
Paweł
Randy's grip - niet te veel, zelfs terwijl hij nog droog ... maar het is slijtage en klasse ... hoe vaak ik rookte het ... Single - piepen, dwojka - piepen trrojka - licht wil piep (ito niet altijd), maar zijn niet dzarcia ... bij hogere snelheden en op natte wegen zeker niet echt vasthouden aan de weg ... Op natte wegen voor gemakkelijke wielvergrendelingen ... Algemeen zoals gezegd door te dreigen gebruikers CCS / SCS - banden voor zelfmoord ... zeker niet aan te raden! Lees verder Minder tonen
Qvadrat
Abstrachując van rijeigenschappen - de anderen hebben gepost - banden totaal zuigen vanwege de duurzaamheid. Op een van de rubber aan de teruggesprongen buik (gebroken schering). Vervangen een licht gebruikte, maar maand is hetzelfde - dan veranderde de hele rug van Cormorant Impulser. Na enige tijd bubble voorkant - gebied. 120 / h was het onmogelijk om te reizen. Geneukt voor cholera, de manier waarop ik Aalscholvers - geen openbaring, maar in ieder geval is er vrede. Lees verder Minder tonen
muzyk
De banden vrij - tot augustus als niet uitgegleden bij remmen op nat tegen strepen. Daarna de auto nooit werd meteen ook het reizen na het controleren en instellen van zbierznosci. Ik uitgewisseld alle vier de banden die onder de garantie voor een meer set van deze onzin, het effect - het vervangen van twee banden op de garantie hebt Matadory (luider, maar een stuk beter). Samenvattend: het is niet alle banden en de wil om de goedkoopste overzeese kopen. Lees verder Minder tonen
*** TRUSEK ***
nog sissend (op elk oppervlak) en is zeer moeilijk, het droge - goed in de natte - als u veilig te rijden en niet meer dan 90 km / h is genoeg, maar nood Ham kon uiteindelijk uitglijden, hoge rolweerstand (auto in neutraal bevrijdt bergaf, en chamulce zijn prima) en over het algemeen vrij zwak product. Oh, de sneeuw en ijs niet beoordelen, omdat het een zomerband! en het uiterlijk ... motor ook beoordeeld door te kijken naar iemand - waarschijnlijk niet Lees verder Minder tonen
Marcin
De banden zijn onzin. Kloppen de wielen verdween na de overstap op winterbanden - wijn VIVO! Piepen op zomaar een beurt, remmen en tractie snel. Regenbanden zijn gruwelijk, als vliegen op het ijs, op de rotonde door langzaam rijden auto in plaats van te gaan rond een bocht rechtdoor gaan! Ik heb een dergelijke tragedie Nerva had op hen, met de lente kopen nówki'm niet gaat redden. Ik adviseer tegen het kopen van deze banden omdat ik niet weet onzin. Lees verder Minder tonen
Daro
Ik rijd op deze banden het hele jaar door. Op een droge ondergrond hechting feilloos (en soms wil ik om sneller te gaan). Op nat wegdek aanzienlijk minder, maar nog steeds in het normale bereik. In de winter, ook, als een zomerband kan heel behoorlijk rit (in deze tijd van het jaar ga ik naar alleen de laaglanden) zijn. 78.000 km kilometerstand van Zero uitstulpingen, loopvlak zeer slijtvast. Ik denk dat het het geld waard is een band die geld kost. Lees verder Minder tonen
banden vreselijk crappy ik had ze op de voorkant, op een droge Piszcz als Pieron en grip of niet omdat ik verwijderde Electric heerlijk zacht op de bocht in de natte ongeschikt om echt te rijden moet het stuur stevig vast te houden om u te houden van de weg en vervolgens richtte de niet dunlopy gegooid zijn onvergelijkbaar beter in alle omstandigheden voor het volgende seizoen, tenzij ze zet het op je rug en sommigen zien hen als tegen de hitte Lees verder Minder tonen
Opelek
De droge omstandigheden zijn ok, ik klaag niet, maar als het nat is het beter niet meer bedragen dan 70 km / h, want je kunt een ritje maken. De noodstop is beter om te vergeten en spring uit de auto. Trekking - is dat 50 duizend. 4 mm loopvlak nog. Goed voor vreedzame mensen zoals gepensioneerden en schakers :) Als het niet dat zwak na de regen het zou zijn goede banden. Na 11 jaar, geen blaasjes of vervormingen. Ik denk succesvolle serie :). Lees verder Minder tonen
Szefo
Wat kan ik zeggen - banden voor zware tenzij ;) Gemaakt van een mengsel van steen. Terwijl de droge tot de rustige rit het kan nat zijn is een tragedie! Als iemand gaat op deze banden te laten veranderen voordat het te laat is, omdat ze zijn afgestemd op de aanhangwagen of de auto, niet de auto. Zelfverzekerd rijden op deze banden is erg dun en niet altijd mogelijk om te voorspellen wat er zal we even wachten. NIET aanraden! Lees verder Minder tonen
Damiano
Deze banden zijn gewoon een misverstand. Ik heb ze in het autobedrijf en de banden moet je gewoon om te gaan met fluwelen handschoenen. Op nat asfalt op nul grip een beetje sterker als boors en gaan op het ijs - geen cheques. Ik adviseer om voorzichtig te zijn en ik zou zeker niet aanraden. De zomer kleren zijn zeker anders, maar ze zijn nog steeds een beetje gepand. Vreest dan hen aan iemand zelfs gratis weg te geven. Lees verder Minder tonen
Karel
Alle vier stukken in verschillende mate wybulwiły na ongeveer 20.000 km. 2 items worden weergegeven zonder te zeggen dat de garantie (defecte kabel). Voordat je bedacht wat er gebeurde banden de tijd gehad om de schorsing ernstig beschadigen. Schade aan de banden te zien is pas na het verwijderen van het perfect - het wiel geplaatst op de rijbaan zelf is przewracało bulk! Niet geschikt zelfs voor karren. Lees verder Minder tonen
AK
Met meer goed vasthouden aan de droge omstandigheden, maar op een natte auto gaat als "koe op ijs"! Gevaarlijk in het natte, moet je heel voorzichtig zijn! Bij het rijden in een overvolle water spoorvorming moet je niet doen plotselinge bewegingen van het stuurwiel. Ze zijn in staat om te schuiven op de voorkant snelheid 40km / h tijdens milde natte remmen. bierznik Met slijtvaster. Lees verder Minder tonen
Tommy
Glad op regenbanden op een droge gekrijs als een dwaas op elk scherpere draai maar anders prima. Het grootste voordeel is natuurlijk verloop. De uitwisseling van de nieuwe auto's die meer dan 70 ffm en jescze werd voorgeschreven rubberen loopvlak, maar hebben parcial en begon baardzo glijden. Algemeen nogal slecht band, maar gezien de prijs, behalve voor de zeer bekritiseerde. Lees verder Minder tonen
Mateo
Na 6 jaar gebruik (geen winter) banden uit elkaar viel echter loopvlak is nog steeds goed. Op een droge nawieżchni kan gaan, maar de regen is het overwegen waard of er een bus veilig zal zijn; tragedie! Op deze banden kunnen zelfs slippen met paradoxaal lage snelheid. Szczeże afraden, zorg weinig geld kunt iets anders hebben (in dit geval, de andere is beter!) Lees verder Minder tonen
Antol
In mijn Seicento van nieuws gebruikte ik twee paar banden Debica - zomer en winter. Totaal 140 000km voorbij negen jaar - het loopvlak niet gewist, maar als gevolg van de leeftijd en scheuren op de zijkanten van de banden moest worden vervangen. Gebarsten zijwand defect wordt vaak benadrukt deze banden, maar na negen jaar sterk - wat wil je nog meer. Lees verder Minder tonen
Przemek
Een set was gekraakt van binnenuit. Klachten opgenomen handen naar beneden. De tweede set begon rozłazić een van 20 duizend. de andere drie wybuliło van alle kanten, terwijl later (balancing wilde uit elkaar vliegen), vulcan vertelde me om het weg te gooien, hoewel het loopvlak was vrij goed. Een wybuliło van het loopvlak. Zeker niet aan te raden Lees verder Minder tonen
nafciarz
band als de band niet slecht, maar ik heb andere informatie, zeer professioneel en veilige werking, en dus bestelde ik de verkeerde banden en problemen. u met osługi (details onbekend) gekalmeerd en vertelde me hoe je de juiste plaats en de moeite .... Ik groet ... en zelfs lagere prijzen dan elders, de volgende paal met u wanneer ik moet .... Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 4/5
st cur
Slijtvast loopvlak. Ik reed ze 100 duizend. mijlen en het loopvlak is de helft bereikt. Dus wat als komletnie worden vervormd en zijn alleen geschikt voor achterzijde en bij voorkeur in de prullenbak. Als je 120 km overschrijdt / h stuurwiel schudt groots. Ze zijn erg luid en hard. Dankzij hen, rijplezier is zo leeg supermarkt trolley na Lees verder Minder tonen
Jacek
Als iemand wil geloven, maar het is niet zozeer reed ik op deze banden, en een of andere manier heb ik niet nalaten het feit dat ze al geploegd en ik moet om ze te vervangen, kan beter, maar het is een feit eindelijk Dębica en niet vereist voor de prijs te veel. In droge omstandigheden, maar presteert goed op natte lepjej beetje traag. Lees verder Minder tonen
Na het rijden 87tys. Ik moest naar de voorkant te vervangen en dus ik bleef en ik maakte 93.000. en kan genoeg zijn om de lente. Algemeen, naast slijtage worden b.kiepskie vooral in de winter. Zou zeker niet nu adviseer ik Nawigatorki voor en is zo veel beter. Hoe een lijst en schrijf het terug voor navigators. Met vriendelijke groeten Lees verder Minder tonen
koci
Oh plukken op! Debica is de beste band fabrikant voor tuningowców omdat waarschijnlijk nee ja nee piepende banden op een iets snellere tractie :))) Op een natte waarschijnlijk beter rijdt op dezelfde wielen. Buste zodra ze gepakt dit jaar begonnen met een 1000 keer beter Kleber VIAXER. Betreft zelfmoord rijders nog steeds op de syfie! Lees verder Minder tonen
Topless
Gratis bezorging
Levering met montage
Meer dan 7 miljoen klanten